niedziela, 10 lutego 2013

new coat

Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam wam moja nowosc w szafie, czyli plaszcz z Zary, ktory upolowalam w Hamburgu na wyprzedazy. To moj drugi plaszcz ze skorzanymi rekawami, tym razem sa w wersji pikowanej. 
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubie skorzane rzeczy, w nastepnym poscie tez bedziecie mieli okazje sie o tym przekonac ;) 

Milej niedzieli!

plaszcz- Zara, torebka- Batycki, buty- Wholesale-dress rekawiczki -H&M, okulary- Mango, kolczyki- Yes, naszyjnik- Gina Tricot

78 komentarzy:

passions in my style pisze...

superowo ;)
Pozdrawiam ciepło

Addicted to fashion pisze...

Boski jest ten płaszcz, wyglądasz świetnie!

mintdreams pisze...

świetny zestaw ;)

Karolina Kołodziej pisze...

Ten płaszcz bardzo Ci pasuje!! Fajny kolor :) ja za skórzanymi rzeczami nie przepadam.
Przepiękne słońce :)

Pati // holdmelikeapillow pisze...

Zjawiskowo wyglądasz kochana..;) cudowny płaszczyk<3
Buziaki
holdmelikeapillow.blogspot.com

ann pisze...

Bardzo podoba mi się ten płaszcz, też się na niego czaiłam na wyprzedaży, jednak do drugiej tury niestety nie dotrwał a przy pierwszej obniżce się nie zdecydowałam...trudno;) Na Tobie wygląda wspaniale, do tego świetna spódniczka - chyba też jestem skóro-maniaczką:>

little.mermaid pisze...

płaszcz <3

vintagelilabelle pisze...

Płaszcz świetny, poluje na taki ze skorzanymi rekawami ale w wiekszosci sa niestety bardzo drogie...
http://vintagelilabelle.blogspot.com/

Aleksandra B. pisze...

Piękny płaszcz:) mi się go nie udało upolować, a szkoda:(

Mona Franka pisze...

Marzę o takim płaszczu!!! Wyglądasz rewelacyjnie!!!

paetrischa-petit.blogspot.de pisze...

I really love u look dear!
Have a nice day, lovly P

wonderlandbyalicja pisze...

piękny ten płaszczyk :)

czarnulaxyz pisze...

cudowny masz ten płaszcz:) zazdroszczę;)

viosna pisze...

Ten płaszcz jest piękny, ale w normalnej cenie odstraszał, a u nas nie doczekał wyprzedaży.
Świetnie wyglądasz.

A & J pisze...

Płaszcz jest po prostu boski! zazdroszczę:)) A.

nasze-nozyce pisze...

Wzdychałam do tego płaszcza bardzo długo, ale w końcu nie udało mi się go kupić! :( Łączone materiały, skóra i camel, pikowania! Idealny jest :)

Pozdrawiam,

Ewelina

Dominika pisze...

Nie wiem co podoba mi się bardziej - plaszcz, czy widoki, ktore serwujesz! Swietne zdjecia :) Pozdrawiam serdecznie!

madzia pisze...

bardzo ładny :) zresztą wszystko mi się podoba :)

annainfashion pisze...

płaszcz jest prześwietny

Fashion Railways pisze...

hey hun
I just found your blog and I love it!
You have such an amazing style and all the post are
really interesting!
Check my blog if you want and maybe follow if you like it!
xoxo from Greece

www.fashionrailways.com

Hard Candy pisze...

piękny masz ten płaszcz!!! Uroczo w nim wyglądasz!

kim bim pisze...

hot, hot!!!!
http://rock4less.blogspot.co.uk/

Nikoletta Kania pisze...

Płaszcz jest świetny ! A TY wyglądasz jak zawsze świetnie i elegancko :)

Nikoletta Kania pisze...

Śliczny jest ten płaszcz! A Ty, jak zawsze wyglądasz elegancko i z klasą, świetnie :)

Ewelina Madejska pisze...

Mnie się podoba Twój płaszcz! :*

Fashiontainment pisze...

Piękny płaszczyk!!

Rasz pisze...

swietny plaszcz do tego lity Twoje blond wloski- idealnie <3

Rasz pisze...

swietny plaszcz do tego lity Twoje blond wloski- idealnie <3

Siska pisze...

der mantel ist toll!

Ancia pisze...

genialny płaszcz!

famfaramfam pisze...

zazdroszczę płaszcza, jest cudowny ♥

Little Black Dress pisze...

Fantastyczny płaszcz! :))

Dżastalandia pisze...

Płaszcz jest rewelacyjny ;) Marzy mi się właśnie w takim kolorze:)

Poza tym pięknie komponuje się z Twoimi włosami :)

Zuzana Konecna pisze...

The coat is beautiful!

Olimpka pisze...

ehhhh.... zazdroszczę ci tego płaszcza ;(( Piekna .! <3

Stella StyleArua pisze...

Great outfit, love your coat!!!

http://stylearua.blogspot.com.es

Agi pisze...

świetny fason tego płaszcza nietypowy!

pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Kitka pisze...

Też go chciałam kupić, mierzyłam kilka, ale w każdym coś mi nie pasowało i z tego co się dowiedziałam to moje znajome i koleżanki też miały problemy, aby znaleźć taki dobrze leżący - podobno miały tę wadę i źle się układały na ciele :-( szkoda, bo jest cudny i widzę, że Tobie się poszczęściło :-)

The Girl with the Coffee pisze...

Ein tolles Outfit, der Mantel gefällt mir auch sehr!
Liebe Grüße, Katja

Sylvia pisze...

ciekawy płaszczyk

Antonina pisze...

Prze piękny jest ten płaszczyk! <3

AdrianaAndrea pisze...

Och!Zazdrość mnie zżera-płaszcz jest fantastyczny <3

Marta pisze...

Piękny płaszczyk :) zazdroszczę :)

różowa szminka pisze...

genialny płaszcz

groszka pisze...

ten płaszczyk jest piękny:)

Aylin pisze...

Your coat is amazing!

Celina pisze...

Ich liiiiebe diesen Mantel !!!!!!!!!

Nowak pisze...

great great look! love the coat so much and your shoes are stunning! you have good sense for style!

Ag Kaczmarek pisze...

ależ płaszcz! SUPER :)

KwestiaProporcji pisze...

świetnie wyglądasz :)
Również jestem fanką skórzanych rękawów!
pozdrwiam

LiviaClue pisze...

Płaszcz jest zjawiskowy, wyglądasz w nim genialnie:)
pozdrawiam

anies pisze...

korci mnie jakis bezowy płaszcz ale mam kurtek, płaszczy dosyć sporo :(

Patrizia pisze...

Love it! Great Look!
Nice blog you have a new follower :)
Patrizia

http://elle-la.blogspot.de/

Sawenir Sylwia Czarnecka pisze...

Prostota i elegancja ;) Bardzo mi się podoba!

Martyś pisze...

piękna stylizacja! A płaszczyk bardzo uroczy :) Ty za to jesteś śliczna, uwielbiam Twój kolor włosów! :) Ah ile komplementów! Ale wszystkie prawdziwe :):) Pozdrawiam;*

shiny syl pisze...

płaszczyk genialny; bardzo ładnie w nim wyglądasz

kinga pisze...

płaszcz świetny!

MrsMargaret pisze...

piękny płaszcz! świetne te skórzane rękawy :)!

Olusia98 pisze...

Genialna stylizacja a w szczególności ten płaszcz bardzo fajny blog ;)

MsMonella pisze...

piękny jest ten płaszcz! *.* zazdroszczę :)

CurlyFashion pisze...

nono, jak nie lubię skóry to ten płaszcz mi się podoba!

invisiblefashion pisze...

Ślicznie wyglądasz! Płaszcz jest rewelacyjny!!!

Zapraszam na konkurs!

Styl Nathalie pisze...

Świetny zestaw!
A płaszcz najbardziej mi się podoba :):):)
zapraszam w chwili wolnej ;)

http://mazsianti.blogspot.nl/

Malwina Lach pisze...

śliczny płaszczyk <3 !!!

Malwina Lach pisze...

śliczny płaszczyk <3 !!!

* Gosiaa * pisze...

Pięknie wszysko dobrałaś ! :)

margarett pisze...

świetnie! i wygląd bloga genialny :)

aDancingQueen pisze...

coz za klasa! <3

Four Seasons pisze...

świetnie wyglądasz ! ;)

http://from-spring-to-winter.blogspot.com/

emynia pisze...

Ten płaszcz jest boskiiiii !!!!!

Karolina Małgorzata pisze...

wyglądasz świetnie,a ten płaszcz to cudo!:)

Anula pisze...

Genialnie wyglądasz! Płaszcz jest cudowny!!

Toni pisze...

WOW, a pretty outfit! I love this coat and the bag. Is it a Furla-Fake? :)

Say me Justine pisze...

Thank you :)
It is a Polish designer --> http://www.batycki.pl/leather/index-ang.html

Aleksja pisze...

naprawde piekny plaszczyk, tak elegancko i kobieco wygladasz :)

http://fashionisminepassion.blogspot.co.uk/ pisze...

Super płaszczyk :) do twarzy Ci w takim kolorze, bardzo mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

Jaki to rozmiar? Może uda mi się złapać go gdzieś w Internecie, ale dobrze byłoby wiedzieć, jaki rozmiar prezentujesz, mam podobną sylwetkę do Twojej ;) Jest boski!

Say me Justine pisze...

Anonimowy- Dziekuje,XS :)
Pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...