wtorek, 21 maja 2013

Maxi skirt

Witajcie!

Ci ktorzy juz mnie dluzej obserwuja dobrze wiedza, ze uwielbiam zwiewne kolorowe spodnice i sukienki, zwlaszcza latem na plazy. Tym razem musialam zapomniec o palmach i upalach i ubrac sie odpowiednio nad Baltyk, gdzie wiatr lubi poszalec, a temperatura nie przypomina tropikow ;) Dlatego zamiast sandalow wybralam botki, a na wierzch zarzucilam kurtke. 
Soczysta zielen zawsze bardzo mi sie podobala, ale nie wiem dlaczego dopiero teraz zawitala do mojej szafy.

Moi facebookowi kochani fani wiedza dlaczego ostatnio zniknelam, wiec i tutaj wam zdradze, ze jestem w trakcie remontu i przeprowadzki, kraze miedzy mieszkaniem a domem, wedruje od sklepu do sklepu, bawie sie w malarza, ogrodnika i nie wiem kogo jeszcze, ale jestem przeszczesliwa i mam nadzieje, ze mi wybaczycie moja nieobecnosc :)
Pozdrawiam was goraco!

 
 
 
spodnica/Rock- Oasap buty/Schuhe- Stradivarius, T-shirt- Zero, torebka/Handtasche- Allegro, kurtka/Jacke, kolczyki/Ohrringe, naszyjnik/Halskette, okulary/Sonnenbrille- H&M

69 komentarzy:

Unknown pisze...

świetna maxi :)

Dominika pisze...

Spodnica jest naprawde fantastyczna !!!! I kolor iscie wiosenny !!!

Unknown pisze...

bardzo ładnie, kocham takie spódnice! :)

Natalie's Style by Natalia Grabarz pisze...

absolutnie genialnie! piękn zestawienie kolorystyczne!

Anonimowy pisze...

wow love that skirt. great color :-)

xoxo
Ivy
http://cinderellaundsnowwhite.blogspot.de/

Cammy pisze...

Piękna spódnica!!:)

Live-Style20 pisze...

cudnie!!

zapraszam

www.live-style20.blogspot.com

Izabela Żukowska pisze...

Piękna spódnica i ramoneska :)

megi pisze...

spódnica jest świetna :)
p.s mogę zapytać gdzie pracujesz ?:)
pozdrawiam

sasskia pisze...

piekna jest ta spódnica.;) i w ślicznym kolorku;) pozdrawiam cieplutko.;)

Modaitakietam pisze...

Obłędnie, uwielbiam ten zestaw!

SanSzu pisze...

Uwielbiam spódnice maxi, a ta ma genialny kolor! :)

Unknown pisze...

Świetny zestaw. Bardzo podobają mi się w nim kolory :)
Zielony jest cudowny! *.*

Jadwiga Lis pisze...

jaka piekna spódniczka:)

Roksana pisze...

powodzenia w przeprowadzce i remoncie ;)

a little desire pisze...

spódnica w pięknym kolorze!:)

Peet pisze...

That green skirt is gorgeous, honey, the color is simply phenomenal!! And I like the beach shots too.;)

Anonimowy pisze...

Super wyglądasz !!!

AngeliqueAngie-Fashion pisze...

jak cudownie :)

Unknown pisze...

spódnica jest rewelacyjna :)

Unknown pisze...

uwielbiam maxi w takim wydaniu <3
http://crazy-about-heels.blogspot.com/
pozdrawiam ;)

Mika pisze...

Kapitalny zestaw. Super to wygląda z botkami i tym paskiem:)

Asagao pisze...

Dla mnie w tym zestawieniu wszystko jest świetne, wszystko mi się podoba i chce takich więcej :) Sama kocham maxi sukienki, maxi spódnice.

Blueyes pisze...

Piękna spódnica! Wyszło trochę w stylu boho, bardzo fajnie :)

Holdtogether pisze...

Jesteś doskonała, dzięki spódniczce całość jest tak zwiewna i lekka że zaraz oszaleję jesteś doskonała !

Całuje Tina :*

Doux Chaton pisze...

Spódnica świetna, z resztą jak i cały zestaw! Właśnie u siebie niedawno pisałam o ponadczasowości spódnic maxi :)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
http://douxchaton.blogspot.com/

Black Style pisze...

świetna maxi! :)

Unknown pisze...

Spódnica ma fantastyczny kolor, do tego to polaczenie jej z tymi butami- super extra!!!!

BeAtta pisze...

Fantastyczny look. Cudownie wyglądasz w tej maxi ! :)

Anonimowy pisze...

Cześć super zestaw jesteś moją inspiracją:)

a mam takie pytanie gdzie planujesz wakacje? bo w zeszłym roku również byłam na Majorce i widziałąm Was :)

sinina pisze...

Pięknie Ci w długości maxi! Super set:)

shoppanna pisze...

Jak tu nie wybaczyć, przy takim zestawie :)
Cudowna spódniczka! Sama zakupiłam maxi i zamierzam ją nosić :)
pozdr.
shoppanna

Retromoderna pisze...

Przepiękna spódnica. Świetne zdjęcia. :))

Anonimowy pisze...

Spódnica jest genialna, kolor ma przepiękny

Unknown pisze...

Spódnica maxi rewelacja reszta świetnie dobrana do niej i wyszło bosko!!!!

Unknown pisze...

świetna spódnica, wyglądasz w niej fenomenalnie ;)

Unknown pisze...

piękna stylizacja ! :)

Unknown pisze...

Wygladasz rewelacyjnie, swietna spodnica!

Shadow Of Style

Kate pisze...

Super look swietny kolor spódnicy podoba mi się połączenie jej z botkami ;) pozdrawiam

Magda pisze...

bardzo ładnie wyglądasz :) świetnie pasujące do siebie kolory :)

Basmilia pisze...

Piękna spodnica :)

Two Differences pisze...

cudowna spódnica!:)

Say me Justine pisze...

Dziekuje <3

Anonimowy- Szczerze mowiac nigdy nie planujemy wczesniej gdzie polecimy na wakacje, zawsze spontanicznie decydujemy :)

Pozdrawiam :*

d. pisze...

Pięknie wyglądasz, spódnica jest cudowna, kolor!

Karolina pisze...

Stylizacja mi się podoba, jak najbardziej na +

Jeans Please! pisze...

świetny boho zestaw!

Unknown pisze...

Coraz bardziej zaczynają podobać mi się takie spódnice, pięknie ze sobą wszystko połączyłaś!

http://velvetbambi.blogspot.com/

kobiecymagazyn pisze...

wyglądasz rewelacyjnie ;)

Camillie Fashion pisze...

genialny kolor spodnicy!!! wow :)
przepieknie wygladasz! jedna z lepszych stylizacji w Twoim wykonaniu

magdziak pisze...

bardzo ładnie wyglądasz ;) Kocham maxi kiecki ;)
W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

http://magduizm.blogspot.com/

Madame Poupée pisze...

bajeczna stylizacja! 3x TAK!

m-fietko pisze...

Wygladasz przeslicznie! Te kolory bardzo do Ciebie pasuja. Przesliczny kolor spodnicy idealny dla blondynki takiej jak Ty! :) Poza tym kremowa kurtka w tym kroju niesamowicie pasuje do calosci. I.. ogolnie choruje na taka :).

Różowa Szminka pisze...

genialnie wyglądasz

Unknown pisze...

this skirt is so beautiful :)

home is where the heart is 

AlabastrowaPanna pisze...

pięknie, uwielbiam maxi spódnice ;)

From Anna with love pisze...

Pieknie wygladasz, bardzo ladny kolor spodnicy:-)))

Karolina Chudek pisze...

spódnica jest piękna!

Katania pisze...

świetny kobiecy zestaw. pomimo długości spódnicy wyglądasz bardzo seksownie :)

Love,
Katania

Viki pisze...

Spódnica jak najbardziej na TAK!

Coookiefit pisze...

Ramoneska genialna <3 Spódnica niebo; )

WhoneedsChanel? pisze...

Bardzo fajnie połączyłaś tą spódnicę z resztą stroju! :)

MERI WILD pisze...

Świetnie wyglądasz :))

Inkakch pisze...

świetna maxi, uwielbiam takie fasony i strasznie ubolewam nad tym, że do mojej figury taki krój nie pasuje - na tobie wygląda idealnie!

Unknown pisze...

sliczna spodnica :)


Obserwuje bloga bo bardzo mi sie tu podoba :)
Obserwuje jako Ann:)

http://rainbowbirdy.blogspot.com/

EmerJa pisze...

Love this boho-chic look mixing suede pieces and the long skirt. Nice style:)

www.emerjadesign.com

www.emerjadesign.com

Paula pisze...

Świetny klimat zdjęć! Obserwuję i zapraszam do siebie :))

Dominika pisze...

Pasuje ci ta zieleń.! Genialnie wyglądasz :)
Zapraszam

BO4GO pisze...

oglądam już z 3 raz zdjęcia i oczu od Ciebie nie mogę oderwać, wow, cudowny look, i zachwycająca Ty :)
pozdrawiam

blondyna. pisze...

uwielbiam takie stylizacje boho , idealnie !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...