środa, 1 maja 2019

Spring outfit / Maxi dress

PL: Witajcie!
Dzisiaj zaczyna sie moj ulubiony miesiac - maj <3 W tym roku zapowiada sie bardzo ciekawie, za tydzien o tej porze bede w samolocie w drodze do jednego z piekniejszych miejsc na swiecie, bedzie to najdluzszy lot jak do tej pory, ale mam nadzieje, ze bez zadnych przygod dotrzemy do celu! Naturalnie bede sie z wami dzielic moimi wrazeniami i widokami na Instagramie :)

Dzisiaj natomiast mam dla was zdjecia w rownie pieknej scenerii, czy te magnolie nie sa cudowne? Ja je uwielbiam! Kwieciste sukienki wracaja tej wiosny! Obojetne, czy dlugie czy krotkie, musimy je miec w szafach! Ja zdecydowalam sie tym razem na maxi w jasnych, pudrowych kolorach, jak wam sie podoba?
Pozdrawiam!

DE: Hallo!
Heute fängt mein Lieblingsmonat an- Mai <3 Dieses Jahr kündigt er sich interessant an, in eine Woche um diese Zeit werde ich im Flugzeug auf dem Weg zu einem der schönsten Orte der Welt sein. Das wird der längste Flug bisher sein, aber ich hoffe, dass wir ohne Abenteuer ans Ziel ankommen!
Natürlich werde ich mich mit euch mit meinen Eindrücken und Aussichten auf Instagram teilen :)

Heute habe ich hingegen für euch Fotos in einer genauso schönen Szenerie, sind die Magnolien nicht schön? Ich mag sie sehr! Kleider mit Blumenmuster kommen diesen Frühling zurück! Egal ob lang oder kurz, wir müssen sie im Schrank haben! Ich habe mich für ein Maxikleid in zarten Pudertönen entschieden, wie gefällt es euch? 
Liebe Grüße!


sukienka / Kledi / dress - Shein
buty / Schuhe / shoes - Zara
torebka / Tasche / bag - Mango
kolczyki / Ohrringe / earrings - Zara
zegarek / Uhr / watch - Michael Kors
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Givenchy


niedziela, 14 kwietnia 2019

NEW TREND --> Hair Clips

PL: Witajcie!
Dzisiaj bedzie troche o najnowszym trendzie, czyli o......spinkach! W ostatnim poscie moglyscie juz zauwazyc, ze polubilam sie z tym trendem, po wielu latach przerwy zaczelam znowu nosic spinki, najbardziej przypadly mi do gutu te z perlami <3  Ale w sklepach mozemy znalezc rowniez inne piekne spinki, w roznych kolorach i ksztaltach. Jak wiecie jestem raczej online zakupoholiczka, wiec przygotowalam dla was kila przykladow ;)
Udanych zakupow!


DE: Hallo!
Heute geht es um den neusten Trend, also um.......die Haarspangen! Im letzten Beitrag konntet ihr schon sehen, dass ich mich mit dem Trend angefreundet habe, nach vielen Jahren Pause trage ich wieder Haarspangen, am meisten mag ich die mit Perlen <3 aber in den Geschäften kann man schon viele verschiedene Farben und Formen finden. Wie ihr schon wisst, bin ich eher eine online Shopperin, deswegen habe ich für euch ein Paar Beispiele vorbereitet ;)
Viel Spaß beim Shoppen!


1. HERE      2. HERE    3. HERE    4. HERE




wtorek, 9 kwietnia 2019

Parisian Style / OOTD

PL: Witajcie!
Dzisiejsza stylizacja jest w paryskim stylu, ktory zreszta baaardzo lubie <3 a ta urocza kawiarnia moglaby byc rowniez w Paryzu, ale jest w Bremen ;)  Uwielbiam takie miejsca!
Ten kaszmirowy sweter byl moja zdobycza na wyprzedazach, kiedy przychodzi czas "SALE" warto rozejrzec sie za dobrymi jakosciowo ubraniami, ktorych w normalnych cenach nie kupilibysmy, a beda nam one dlugo sluzyc, ja jestem z niego bardzo zadowolona.
Milego dnia moi drodzy!

DE: Hallo!
Der heutige Look ist im Pariser Stil, den ich übrigens seeeeehr mag <3 und dieses entzückende Cafe könnte im Paris sein, aber es ist in Bremen ;) Ich liebe solche Plätze!
Den Kaschmirpullover habe ich im Sale ergattert, wenn der Schlussverkauf kommt, lohnt es sich nach qualitativ guten Sachen umzuschauen, die wir für die normalen Preisen nicht kaufen würden und die uns für lange Zeit begleiten werden, ich bin mit meinem Pulli sehr zufrieden.
Ich wünsche euch einen schönen Tag!

sweter / Pullover / sweater - Iris & Ink
spodnica / Rock / skirt - Zara
buty / Schuhe / shoes - Milanoo
torebka / Tasche / bag - Gucci
zegarek / Uhr / watch - Guess



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...