środa, 17 września 2014

Magic place!

PL: Witajcie!
Dzisiaj zdjecia z niesamowitego miejsca, o ktorym wam w tym poscie wspomnialam-->  KLIK. Zeby dotrzec na Playa de Cofete musielismy pokonac kreta niebezpieczna droge (nie chcialabym tam jechac noca), ale warto bylo! Widoki sa cudowne, piasek inny niz na poprzednich plazach, bardziej miekki i pomaranczowy, przyjemny dla stop :) Nie wiem czy wierzycie w duchy czy sily nadprzyrodzone, ja w sumie nie, ale musze wam powiedziec, ze w tym miejscu czuje sie jakas inna energie. Na plazy znajduje sie ogrodzony teren, bedac tam nie wiedzielismy co to jest, po powrocie doczytalismy, ze jest to cmentarz...Pochowani sa na nim mieszkancy z wioski, w ktorej zostalo obecnie zaledwie kilka chatek, doczytalismy rowniez, ze Afrykanie probowali uciec na wyspe, ale niestety nie przetrwali podrozy i ciala, ktore mieszkancy znajdywali na plazy byly chowane rowniez na tym cmentarzu. Troche to wyjasnia ta dziwna energie, poza tym oboje czulismy to samo, ale przyznalismy sie sobie dopiero po powrocie do hotelu :) Moze gdyby wiecej osob bylo na plazy mielibysmy inne emocje, nie wiem, oprocz nas bylo zaledwie kilka osob, bardzo klimatyczne miejsce!
Pozdrawiam!

DE: Hallo!
Heute habe ich für euch Fotos aus einem wunderschönen Ort, über den ich in diesem Post erwähnt habe --> click. Damit man nach Playa de Cofete kommt, muss man eine winkelige gefährliche Strecke fahren (Ich möchte nicht dort in der Nacht fahren), aber es war das ganze Wert! Die Aussicht ist unglaublich schön, der Sand ist anders als auf den anderen Stränden, weicher und eher orange, sehr angenehm für die Füße :) Ich weiß nicht, ob ihr an Geister oder übernatürliche Kräfte glaubt, ich eigentlich nicht, aber ich muss euch sagen, dass in diesem Ort man eine andere Energie fühlt... Auf dem Strand befindet sich ein abgeschlossenes Gebiet, als wir dort waren wussten wir nicht was es ist, nach der Rückkehr haben wir herausgefunden, dass es ein Friedhof war.... Begraben wurden dort die Einwohner des Dorfes, wo derzeit nur ein Paar Hütten stehen. Wir haben auch gelesen, dass die Afrikaner versucht haben auf die Insel zu fliehen, aber leider haben sie den Weg oft nicht überlebt und die Leichen, die Einwohner gefunden haben, haben sie auf diesem Friedhof begraben. Es erläutert ein bisschen woher die unheimliche Energie kommt, außerdem haben wir beide dasselbe gefühlt, aber wir haben es erst im Hotel uns erzählt :) Vielleicht wenn auf dem Strand mehr Leute gewesen wären, hätten wir andere Gefühle gehabt, ich weiß nicht, außer uns war dort kaum jemand, sehr klimatischer Ort!
Liebe Grüße!

bikini & kimono - Primark


czwartek, 11 września 2014

Summer in my heart...

PL: Witajcie!
Ostatni tydzien spedzilam w Polsce z rodzina i przyjaciolmi, dlatego tez nie pojawil sie nowy post. Czasami dobrze jest zrobic sobie mala przerwe od internetu :) Nawet aparat przelezal caly urlop w walizce, ale juz niedlugo nowe zdjecia! Dzisiaj natomiast mam dla was jeszcze look z Fuerty, wygodny i zwiewny. Mimo, ze lato dobiega konca i liscie leca z drzew, nie planuje jeszcze zegnac moich letnich rzeczy, a wy? Przygotowujecie sie juz na jesien?
Pozdrawiam!

DE: Hallo!
Die letzte Woche habe ich mit meiner Familie und Freunden in Polen verbracht, deshalb gab es keinen neuen Post. Manchmal ist es gut, sich eine Pause vom Internet zu machen :) Sogar meine Camera hat den ganzen Urlaub im Koffer gelegen, aber bald gibt es neue Fotos! Heute habe ich für euch noch einen Look aus Fuerteventura, bequem und luftig. Obwohl der Sommer abläuft und die Blätter runterfallen, plane ich noch nicht, mich von meinen Sommersachen zu trennen, und ihr? Bereitet ihr euch auf den Herbst vor?
Liebe Grüße

Top - Oasap
Shorts - Tally Weijl
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Oasap
torebka / Tasche / bag - Fossil
zegarek / Uhr / watch - Guess
buty / Schuhe / shoes - Allegro.pl

niedziela, 24 sierpnia 2014

White maxi dress / Fuerteventura

PL: Witajcie!
Dzisiaj mam dla was kolejna dawke slonecznych i goracych klimatow. Zdjecia byly robione na roznych plazach, tego dnia wybralismy sie na mala przejazdzke po wyspie i trafilismy w niesamowite miejsce, o ktorym napisze wam wiecej w kolejnym poscie, zdradze wam jedynie, ze to miejsce zrobilo na mnie najwieksze wrazenie z calej wyspy, a podroz do niego mrozila krew w zylach, ale warto bylo! Ogladajac dzisiejsze zdjecia chyba sie domyslicie, o ktorej plazy mowie :)
Pozdrawiam!

DE: Hallo!
Heute habe ich für euch die nächste Dosis der sonnigen und warmen Fotos, die wir auf verschiedenen Stränden gemacht haben. Am diesen Tag sind wir zu einer Reise rund um die Insel aufgebrochen und sind zu einem wunderschönen Ort gekommen, über den ich euch im nächsten Post mehr sage. Ich verrate euch, dass diesen Ort auf mich den größten Eindruck auf der ganzen Insel gemacht hat und die Reise dorthin das Blut in den Adern frieren lässt, aber es ist es Wert! Vielleicht werdet ihr ahnen über welchen Strand ich rede, wenn ihr die Fotos sieht :)
Liebe Grüße

sukienka / Kleid / dress - Primark
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Marc New York
buty / Schuhe / shoes - CCC

czwartek, 21 sierpnia 2014

Boho love

PL: Witajcie!
Pozostajemy nadal w stylu boho, tym razem zamiast sukienki glowna role odgrywa kimono. Nie wiem jak u was, ale u mnie niestety pogoda ostatnio bardziej jesien przypomina niz lato, dlatego tym bardziej musialam wykorzystac dzisiejsze sloneczne momenty :) Mam nadzieje, ze to jeszcze nie koniec lata...
Mam tez male ogloszenie, robie wyprzedaz szafy, poki co wystawilam troche rzeczy na niemieckiej stronie (niedlugo bedzie wiecej) , ale mozecie pisac do mnie na: saymejustine@gmail.com albo przez Facebook , ceny do malej negocjacji, a przesylka bylaby z PL, bo niedlugo wybieram sie do Polski <3
Pozdrawiam!

DE: Hallo!
Wir bleiben beim Boho style, diesmal spielt die Hauptrolle der Kimono. Ich weiß nicht, wie es bei euch ist, aber bei mir erinnert das Wetter eher an Herbst als an Sommer, deshalb musste ich umso mehr die heutigen sonnigen Momente ausnutzen :) Ich hoffe, dass es noch kein Sommerende ist...
Ich habe noch eine kleine Info für euch, jetzt könnt ihr meine Kleider bei Kleiderkreisel kaufen, jede Woche gebe ich etwas neues dazu. Schaut mal vorbei, vielleicht findet ihr etwas für euch :)
LG!

kimono - HERE
bluzka / Bluse / blouse - sh
shorts - Gina Tricot
torebka / Tasche / bag - H&M
buty / Schuhe / shoes - Rosewholesale 
zegarek / Uhr / watch - Guess  ( HERE )
bransoletki / Armbänder / bracelets - Bijou Brigitte, Primark
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Parfois
naszyjnik / Kette / necklace - H&M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...