środa, 20 czerwca 2018

Mykonos / Red Dress

PL: Witajcie!
W ostatnim poscie podziwialismy Mykonos z gory, a dzisiaj zabieram was do miasta, gdzie sa tak cudowne uliczki, ze mozna nimi spacerowac calymi dniami i nie ma sie dosyc. Warto skrecic z glownych turystycznych sciezek i wejsc w alejke, gdzie mieszkaja tubylcy, tam odetchniemy od tlumu i poczujemy prawdziwy klimat tego miejsca. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam biale budynki, kolowe drzwi i mnoooostwo kwiatow, tutaj znajdziemy to wszytsko, dlatego to miejsce to raj dla takich osob jak ja :)
Podczas dlugich spacerow wazne sa buty, ja mam wieczny problem obtartych stop, dlatego tym razem wybralam wygodne obuwie, a zarazem moj nowy nabytek , kolejna para Jimmy Choo trafila do mojej szafy i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, niesamowita jakosc, lekkosc i ta wygodaaaa <3 Dzisiaj w ogole mam na sobie mix moich ulubionych rzeczy, po ktore tego lata czesto siegam:)


DE: Hallo!
Im letzten Beitrag haben wir Mykonos von oben bewundert und heute nehme ich euch in die Stadt mit, wo es die schönsten Gassen gibt, dort kann man tagelang spazieren und man hat nicht genug. Es lohnt sich von den touristischen Straßen abzuweichen und in die Gassen rein zu gehen, wo die Einheimischen wohnen, dort kann man ein bisschen Ruhe von der Menschenmenge haben und die richtige Atmosphäre fühlen. Ich weiß nicht wie es mit euch ist, aber ich mag weiße Gebäude, bunte Türen und jede Menge Blumen sehr, hier findet man das alles, deswegen ist das ein Paradies für Menschen wie mich :) 
Während langen Spaziergängen sind die Schuhe sehr wichtig, ich habe das ständige Problem mit wundgescheuerten Füßen, deshalb habe ich diesmal bequeme Schuhe ausgesucht, übrigens ist das meine neue Errungenschaft. Ich habe mir noch ein Paar Schuhe von Jimmy Choo gegönnt und ich bin sehr zufrieden mit dem Einkauf, top Qualität, Leichtigkeit und diese Bequemlichkeit <3 
Wenn ich mir die Fotos angucke, fällt mir ein, dass ich heute ein Mix von meinen Lieblingssachen an habe, nach die ich diesen Sommer oft greife :) 


sukienka / Kleid / dress - Primark
koszyk / Tasche / bag - HERE
naszyjnik / Kette / necklace - HERE
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Ray-Ban
zegarek / Uhr / watch - Michael Kors
buty / Schuhe / shoes - Jimmy Choo


niedziela, 10 czerwca 2018

Mykonos / Two Piece Set

PL: Witajcie!
Wracam do was z pierwszym postem z cudownego Mykonos! Ta grecka wyspa zdecydowanie czaruje <3 Dzisiejsze zdjecia zrobilismy w wyjatkowym miejscu, z ktorego widac cale miasto Mykonos, musicie wiedziec, ze na wyspie najpiekniejsze jest wlasnie to miasto, to tutaj tetni zycie calymi dniami i nocami.
Do tej scenerii swietnie wpasowal sie moj kraciasty komplet, a ten czarny mini koszyk z Zary tak mi sie spodobal, ze moglabym go do kazdej stylizacji nosic! Jakie sa wasze ulubione akcesoria latem? Bo ja zdecydowanie mam slabosc do koszykow, kapeluszy i okularow :)

DE: Hallo!
Ich komme zu euch mit einem neuen Beitrag aus dem wunderschönen Mykonos zurück! Diese Insel verzaubert <3 Die heutigen Bilder haben wir  auf einem besonderen Platz gemacht, von dem man die ganze Mykonos Stadt sieht, ihr solltet wissen, dass genau diese Stadt die schönste auf der Insel ist, die Stadt lebt Tags und Nachts. 
Zu diesem Hintergrund hat mein karierter Zweiteiler super gepasst und der schwarze mini Korb von Zara gefällt mir so gut, dass ich ihn zu jedem Look tragen könnte! Was sind eure Lieblings-Accessoire im Sommer? Ich habe eine Schwäche für Körbe, Hüte und Sonnenbrille :) 


top + spodnica / Top + Rock / top + skirt - HERE
 kapelusz / Hut / hat - H&M
torebka / Tasche / bag - Zara
buty / Schuhe / shoes - Fashion71
zegarek / Uhr / watch - Michael Kors
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Ray-Ban
kolczyki / Ohrringe / earrings - H&M
naszyjnik / Kette / necklace - Dedicante

czwartek, 10 maja 2018

My dream shoes - Jimmy Choo

PL: Witajcie!
Kazdy chyba wie, ze kobiety uwielbiaja buty i torebki, ja w tym wypadku nie jestem wyjatkiem! Od dawna marzyly mi sie zlote, idealnie wyprofilowane, skorzane sandaly Jimmy Choo. Zwlaszcza, ze sa dostepne takie mini rozmiary, ktore ja potrzebuje! Juz o jakiegos czasu stawiam na jakosc, a nie na ilosc, ciezko znalezc mi buty, ktore idealnie leza, a te sa wrecz stworzone na moje male stopy, postaowilam wiec zrobic selekcje w mojej szafie i buty, ktorych juz kilka sezonow nie nosilam sprzedac albo oddac na Czerwony Krzyz, bo nie ma sensu ich trzymac w szafie. Wam rowniez polecam takie porzadki :) Moze tez sie zdarzyc, ze znajdziecie perelki, o ktorych juz dawno zapomnialyscie ;)

DE: Hallo!
Jeder weiß, dass Frauen Taschen und Schuhe lieben, ich bin keine Ausnahme in diesem Fall! Seit Langem träume ich von goldenen, perfekt geformten, Ledersandalen von Jimmy Choo. Besonders, weil sie auch so mini Größen anbieten, die ich brauche! Schon seit einiger Zeit setzte ich auf Qualität und nicht auf dieMenge, es ist schwer für mich Schuhe zu finden, die perfekt passen und die sind wie für mich gemacht! Ich habe mich entschieden meinen Schuhschrank auszumisten und Schuhe, die ich seit ein paar Saisons nicht mehr getragen habe zu verkaufen oder für das Rote Kreuz abzugeben, das macht kein Sinn sie im Schrank aufzubewahren. Ich empfehle euch auch den Schrank zu durchsuchen und schauen, was ihr wirklich braucht und was ihr entsorgen könnt, vielleicht findet ihr dabei Schätze, die ihr schon vergesen habt ;)  


Kimono - HERE
Top - H&M
Jeans - Primark
pasek / Gürtel / belt - Ralph Lauren
torebka / Tasche / bag - Mango
naszyjnik / Kette / necklace - Michael Kors
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Givenchy
kolczyki / Ohrringe / earrings - H&M
zegarek / Uhr / watch - Michael Kors
buty / Schuhe / shoes - Jimmy Choo


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...