niedziela, 19 czerwca 2011

Szaro nie buro

Dzień, w którym słońce nas pożegnało i trzeba było wymienić zwiewne spódniczki na długie spodnie. Outfit idealny na chłodny dzień i podróż pociągiem do domu, gdzie mama już czeka żeby tylko mnie "dokarmić", zawsze twierdząc, że schudłam w tym Wrocławiu ;)  A teraz czas na zdjęcia....

spodnie,pasek-sh, torebka-River Island, buty-Primark, sweter-Top Shop, chustka- mamy, zegarek- Bijou Brigitte, łańcuszek- prezent

26 komentarzy:

Nightmare pisze...

Idealna stylizacja na dzisiejsza pogodę :)***

ola pisze...

fajne spodnie :)

la mode, je vous aime pisze...

fenomenalny set! Dodaję do obserwowanych i zapraszam na mojego raczkującego bloga: http://lamodejevousaime.blogspot.com/ przyda się wsparcie

Susie pisze...

Świetnie ;) Bardzo podobają mi się te szarości :)

eM. pisze...

Fajny zestaw! W sam raz na taką pogodę ;-)

xsometimessx pisze...

idealny! <3

Allexandra K. pisze...

świetny look, rewelacyjne spodnie! ;))

Desire. pisze...

świetny look ;) cudne zdjęcia :)
pozdrawiam ;*

True pisze...

really cool outfit!


- True

http://chicetfab.blogspot.com/

Katsuumi pisze...

Strasznie fajny zestaw, niebanalny :) ciekawa jestem czym blogerki mnie jeszcze zaskoczą, tutaj znalazłam modowe pozytywne zaskoczenie dzisiejszego dnia ;) obserwuję!

Macademian Girl pisze...

WOW!!! Genialnie wyglądasz, a te spodnie są po prostu niesamowite! No i torebka jest świetna! :)))

Dziękuję Ci ogromnie :**** Strasznie mi miło, ale zapewniam, że moja uroda jest jak najbardziej ziemska XD Za to Ty jesteś prześliczna i masz przepiękne włosy i oczy <333 Caaaałusy kochana :*****

Aleksandra pisze...

Fajnie wyglądasz, super koturny :)!

Juliettka pisze...

классный кардиган!
и сумка нравится:)

Aleksandra pisze...

super spodnie!

zapraszam do mnie.

Little Black Girl pisze...

mam mieszane uczucie jeśli chodzi o spodnie, ale pozostałe rzeczy są idealne! :) i jesteś śliczna! :)

what the faaak pisze...

gdzieś już na bank widziałam twoją stylizację, ale nie pamiętam gdzie. podoba mi się takie połączenie pasków, kropek i szarości. super

Agnes in Wonderland pisze...

Ale super spodnie!

Weronika pisze...

Naprawdę fajny set :) niby szary ale wcale nie nudny ;)

Ra: pisze...

spodnie przegenialne!!!!!!!!!! szalenie dobrze wyglądasz! LOVE! :D

6roove pisze...

łaa jakie fajne spodnie! i bardzo podoba mi się kardigan, świetny jest!

kawiarka18 pisze...

śliczna torebka;)

Federica R. pisze...

love that leggins!

leave a comment on my blog and follow each other?
www.ginaddict.blogspot.com

AdrianaAndrea pisze...

Spodnie są fantastyczne! Świetny zestaw:)

whippedcream pisze...

nie mogę się napatrzeć! masz genialne rysy twarzy !!! + te ubrania!! bosko !

kaszana pisze...

kocham te spodnie<3 mmmm

Tomek pisze...

Ładne fotki. Podoba mi się ten duży biały zegarek :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...