czwartek, 29 września 2011

Blizniaczki

Witajcie!
Dzisiaj slonce nie opuszcza Bremen i jak najbardziej przyprawia o dobry humor:) Chociaz moja stylizacja w czarnych barwach, ale zeby nie bylo zbyt nudno dodalam troche zlota, w koncu zloto teraz najcenniejsze ;) Blizniacze branzoletki byly poszukiwane, az od jakiegos czasu zagoscily w mojej kolekcji. A jesli chodzi o buty, to byla milosc od pierwszego wejrzenia i na moje szczescie, byla ostatnia para w New Look w moim rozmiarze :)
Pozdrawiam!


 narzutka,branzoletki-Primark, spodnie-Bershka, torebka-RI, buty-New Look


63 komentarze:

A. pisze...

Śliczna stylizacja :)
Bardzo podobają mi się bransoletki :)
A.

famfaramfam pisze...

Kocham czerń, stylizacja jest cudowna! Narzutka mnie zachwyca <3
Do tego masz cudowne bransoletki ;)

wszędzie szukam takiej ogromnej filiżanki ;d

ThatIsMe pisze...

super! fajowe butki :)!

Raquel pisze...

Looking Good !! *

http://itsluckynumberseven.blogspot.com

Aneta pisze...

Nie powiem,nie powiem ;-) Prawdziwa Czarna Mamba ;-);bardzo fajny look;świetnie pasuje do niego Twój kolor szminki ;-).

Miss Sasanja pisze...

b.ładna stylizacja :)
xx

www.sasanja.blogspot.com

Cat Girl pisze...

Świetna stylizacja, chociaż przyznam,że nie jestem fanką czerni :) No i co za usta :)

Justyna pisze...

bransolety rewelacyjne!

miętowa-czekolada pisze...

faktycznie, buty cudne!
zapraszam!

Katsuumi pisze...

Świetny zestaw. Mam nadzieję, że ta czerń nie jest spowodowana nastrojem i jest wręcz przeciwnie- bardzo kolorowo ;) buziaki ;)

BbetiStyle pisze...

pięknie wyglądasz :)

Luuna. pisze...

buty są ekstra, sama na takie poluję i narzutkę też chętnie widziałabym w swojej szafie <3

PaulinaSz pisze...

Swietny zestaw, buty genialne! Pozdrawiam :)

monika pyzalska pisze...

zakochałam się w Twojej narzucie!

Nightmare pisze...

cudowne bransoletki ;oo I naprawdę świetna stylizacja!! ;*

StefViol pisze...

Czerń niesamowicie podkreśla Twoja urodę :)

marionachic pisze...

wow idealnie trafiłaś w mój gust,wyglądasz fenomenalnie!!!!

Tinka pisze...

bransolety <3

MadameBijou pisze...

lubię jak malujesz na taki mocny czerwony kolor usta :) outfit świetny :)
pozdrawiam i zapraszam do mnie.
MadameBijou

Anula pisze...

Wyglądasz zjawiskowo! Genialny set! Uwielbiam czerń a biżuteria skradła mi serce ;) Buty - cudo!

Bella pisze...

Świetnie wyglądasz! :) cudowna biżuteria :) ps. narzutka śliczna, mam taką kremową :) pozdrawiam! :)

Billie Brown pisze...

Och, nie ma piękniejszego zestawienia niż blondynka ubrana na czarno z ustami pomalowanymi na czerwono. Cudownie!

ajmissindependent pisze...

swietna stylizacja! uwielbiam zestawienie czerni ze zlotem ;D

TheCarAddict AutoNews pisze...

What a nice Blog!!

Do you want to know more about the "smart .studio"? Andy of Stylescrapbook alro participated and you can check our her Video there also ;-)

wantatatste pisze...

Zestaw doskonały ;) Pięknie Ci w czerni i jest ona połączona tak, że nie przytłacza. Wyglądasz wspaniale <3

Chwila pisze...

Dziękuję za odwiedziny;-)
Świetna stylizacja, zazdroszczę butów! Robią wrażenie, ale jednocześnie wyglądają na wygodne, a to ważne;-)

AdrianaAndrea pisze...

Wow!Wow!i jeszcze raz wow!Szczena mi opadła-wyglądasz obłędnie!:)Cudnie Ci w czerni i te czerwone usta...nie można oderwać od Ciebie wzroku:*

t pisze...

Nice outfit!

http://initialed.blogspot.com

Charlottka pisze...

Kocham ten set<3 Uwielbiam połączenie czerni ze złotem, to takie ala Balmain <3 Buty buty buty oszalałam!!!:)

perfectly imperfect pisze...

czerń jak zawsze ponadczasowa! perfekcyjna całość,pozdrawiam ;)

aga pisze...

Genialny look! Uwielbiam Twoją urodę, blond włosy, czerwona szminka, od razu mam w głowie Gwen :D Pozdrawiam!

Shot me out the sky pisze...

Uwielbiam total black na blondynkach! Ślicznie wyglądasz!

Co do psa to ja mojego partnera postawiłam przed faktem dokonanym. Powiedziałam "Kochanie, jedziemy po buldoga!" ;) A teraz chodzi zakochany w małej ;)

gr.louiee pisze...

Jednak brakuje mi trochę koloru ;)

Jastrzębianki pisze...

Stylizacja nie jest nudna, ani smutna pomimo tego, że jest czarna - pewnie to dlatego, że jesteś jakimś takim słonecznym człowiekiem. Chodzi mi o to, że bije od Ciebie taka radość życia ;) Świetna stylizacja, złote dodatki na plus! :)
Mówił Ci ktoś może, że jesteś trochę podobna do Agilery?:)

Stylioki pisze...

Wyglądasz bosko :) a do złota to nawet i ja ostatnio się przekonałam i coraz bardziej mi się podoba:) chyba też sprawię sobie coś złotego. No i te buty - rewelacja!

Caterina pisze...

bo zeby znalezc cos fajnego w sh to trzeba miec szczescia duzo haha! :) dziekuje. Super wygladasz, napraawde i ta czerwien na paznokciach :)

WILHELMINA pisze...

świetne! i choć cała toniesz w czerni oj nie jest nudno!!:) biżuteria ożywia całość, super efekt:)!

Inopportune . pisze...

świetnie wyglądałaś.:D

ann pisze...

o też myślę o tych botkach! wyglądają na wygodne, niestety materiał nie za bardzo na polską jesień..świetna narzutka i bransoletki!

Estera pisze...

bardzo mi przypadły do gustu te buty ! :) miałaś szczęście. Ale ta narzutka też jest boska ;D
Świetny blog, uwielbiam takie stylizacje. zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) http://esti-fashion.blogspot.com/
Pozdrawiam .
oxoxo

Libra pisze...

genialne są te buty! <3
poza tym świetna "narzutka" :))

pozdr xoxo

sh-girl pisze...

Cudne butki i wogóle wszystkie stylizacje! Już mi się podoba twój blog:)

Natalie Leung pisze...

oh you have such sweet style! love the black on black :)

now following!

natalie
http://lucyandtherunaways.blogspot.com

Little Black Girl pisze...

świetnie Ci w czerni :) super zestaw!

Kasiulcowa pisze...

Bransoletki mnie urzekły! :)

Clothes' fetish pisze...

Pięknie!!Biżuteria rzuca się w oczy:)

effciaaaa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
alter ego pisze...

nie mam pojęcia po czym to stwierdzasz, ponieważ nie dodawałam na bloga jeszcze zadnego swojego zdjecia, oprócz tego, które jest w nagłówku ;)

ale dziekuje w imieniu modelki ;)

Vilette pisze...

Fajny zestaw! Pierwsze zdjęcie ekstra! No i mamy takie same torebki = )

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Aśkaa pisze...

świetna narzutka, pozazdrościć tylko :>

c-yaya pisze...

świetny zestaw kochana, wyglądasz rewelacyjnie!!
xx

Domischh pisze...

Idealny zestaw!!! :)

Silesia Street Look pisze...

świetna narzutka, podobają mi się połączenia :) Pozdrawiam Gabanka

Aleksandra pisze...

wow, świetne te buty :)!

unclichedtrio@gmail.com pisze...

Jak dla mnie rewelacja! Całość świetnie się ze sobą komponuje. Mimo, że tak dużo czerni to wyglądasz ciekawie :)

cAtHeRiNeLiNe pisze...

czarno ale zdecydowanie nie nudno:) świetne botki i torba:)

Zuz./ the.zuziaQ pisze...

Buty są super! <3
http://rozmier-xxl.blogspot.com

Paulina Kędziora pisze...

piękne buty :)

poppyh pisze...

dzięki : *

ja się zakochaalm w Twojej narzutce <333

Say me Justine pisze...

Dziekuje Wam za wszystkie komentarze:* Oczywiscie, ze nastroj jak najbardziej kolorowy;) A ze jestem podobna do Agilery...tego chyba jeszcze nie slyszalam;) Ale milo milo, Agilera do najbrzydszych raczej nie nalezy:P Buty poki co bardzo dobrze sie sprawuja i oby tak pozostalo, a jesien w Bremen poki co nie przypomina jesieni:)
Pozdrawiam goraco!!

ThePauperFashionist pisze...

great outfit!!visit my blog if u want :) Clara

Zakręcony świat Wery pisze...

bardzo apsuej ci czerwona szminka:)ja uwielbiam ten kolor mam wszystko wtym kolorze:)
zestaw bardzo ciekawy

Maria pisze...

gorgeous! love it :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...