środa, 14 września 2011

Give me your heart



Witajcie!!
Dzisiaj nareszcie skonczyl sie moj problem z wolnym laczemi i ciesze sie z tego ogrooomnie!Uwierzcie mi....dodawanie jednego posta przez godzine moze wykonczyc i psychicznie i fizycznie!Ale teraz juz koniec z tym!
Dzisiejszy post krociutki, bo glownie chodzi o sukienke, ktora kiedys upolowalam w sh i od razu zagoscila w mojej szafie:P Przede wszystkim spodobalo mi sie wyciete serce na dekolcie <3 Jedna z najslodszych sukienek w mojej garderobie:) A Wam jak sie podoba?
Milego dnia:*

 A tu mozecie zobaczyc moje i mojego narzeczonego zmagania z tapetowaniem :) Nie myslalam, ze to moze byc takie skomplikowane, ale z efektu jestem jak najbardziej zadowolona :)




Jesli sie podoba - klikamy =)

66 komentarzy:

Katsuumi pisze...

Fajniutka sukienka, pieknie na Tobie leży :)

famfaramfam pisze...

wasze zmagania wyszły cudowne! Chyba was zaproszę jak będę w końcu swój pokój remontować ;d

świetna sukienka! ;o wygląda niesamowicie na Tobie, idealnie podkreśla Twoje walory! Do tego buciki cudowne, zachwycasz ;)

mrs_coffee pisze...

ostatnio tez robilam remont i rowniez postawilam na tapetę w ornamenty :) btw. świetna sukienka, pozdrawiam :)

petite-maitresse pisze...

serce jest ujmujące, ściana dodaje charakteru. :D

+obserwuję i zapraszam. ;)

Cassia Q pisze...

Naprawdę super jest ta sukienka, bardzo ci pasuje;)

Letasha pisze...

Wzmagania z tapetą dały dobry punkt wyjścia, idealnie to Wam wyszło. =) Sukienka świetnie na Tobie leży, bardzo mi się podoba to serduszko w dekolcie. =)

Aga pisze...

dekolt serce <3

Nenka pisze...

groszki :)

Shot me out the sky pisze...

Piękna sukienka, wyglądasz rewelacyjnie!

Bardzo fajna tapeta ;)

Memorable pisze...

Sukienka przyciągajaca wzrok, szczególnie w "serduszko" ;p;p bardzo fajna i pomnysłowa.

Pędraczek pisze...

przeurocza sukienka! jestem w niej totalnie zauroczona :)

pozdrawiam cieplutko! :)

paaula. pisze...

ta sukieneczka jest naprawdę słodka!:)
Pozdrawiam!

want more fashion pisze...

omg im in love with your dress !!!!!!!! <3

jeilliebean pisze...

przeprzeprzepiękna ta sukienka!:)

Marta Miklewska pisze...

swietna sukienka wygladasz booskoo :)

KatePanth pisze...

to serduszko urocze <3

zapraszam do obserwowania.;)

BbetiStyle pisze...

niesamowita sukienka !!!
pokój cudowny !!! bardzo fajnie to wygląda :)))

style point pisze...

jaka cute sukienkaaaa xx no i przesliczna tapeta!!

DesertRose pisze...

Sukienka jest bardzo ładna :) A szczególnie to wycięte serduszko :) Jeśli chodzi o tapetę wygląda świetnie :D
Pozdrawiam

calima pisze...

Sukienka jest przeeeeefantastyczna !! :>

euphory girl pisze...

wow ta sukienka to prawdziwe cudo <3 tapeta też genialna ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

AnnA pisze...

sukienka jest prześliczna i nie da się ukryć, że bardzo dobrze na Tobie leży:)

Kasia pisze...

Dziękuję za zaproszenie na bloga. Serduszko na dekolcie jest śliczne a groszki są bardzo trendy w tym sezonie:) Pozdrawiam

Marta and Adam pisze...

świetna sukienka, świetnie urządzony kącik <3 wszystko fajne, będę zaglądać :)
pozdrawiam
fashiondrinksandrocknroll.blogspot.com

grzee pisze...

ależ jesteś pięęęęęękna!

AdrianaAndrea pisze...

Cudna jest ta sukienka!:)
Fajnie Wam wyszedł ten kącik,świetna tapeta:)

Squared pisze...

love your dress! and love the heart in the middle.
Please check out our blog, I'd love it if we could follow each other :)

angelasquared.blogspot.com

Czmiel pisze...

Urocza sukienka i piękne wnętrze!!!


Pozdrawiam, zapraszam ponownie ;-)
Czmiel

Babe Jane pisze...

such a cute dress :)

Demokrytka pisze...

Zauroczyłaś mnie tym outfitem, sukienka jest prześliczna i idealnie do Ciebie pasuje!

JustineK pisze...

Uroczo :)

andżelika pisze...

Świetna sukienka - wyglądasz genialnie!

Patrycja pisze...

Z lumpeksu??? No nie ! :)))
A ten kącik bardzo ładny - to toaletka, jeśli się nie mylę??:)

Szafiareczka pisze...

Sukienka śliczna- niepowtarzalna, dziewczęca, trochę w stylu pin up girl. Podoba mi się :) Bedę stałą czytelniczką, a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

TearDrop pisze...

niesamowita sukienka, a to serducho cudne!;)

goodbadnfab pisze...

Your blog is amazing and provides me with great style and fashion inspiration!

I'm attending New York Fashion Week and would love for you to check out my coverage (lots of insider exclusives and fashion moments)

goodbadnfab.blogspot.com
style and musings of a fashion lawyer playing, living, shopping and working in LA

Nes . pisze...

Przeeepięęknie ; ** !
Zapraszam do mnie :)
http://teenagenes.blogspot.com/

Martoszka pisze...

sukienka jest świetna !
idealne wygląda ta tapeta !

euphory girl pisze...

dziękuję ;) również obserwuję ;) podoba mi się bardzo Twój blog ;)

PinkDreams pisze...

Pieknie wygladasz...
a serduszko to dla "nas" hehe ?

pozdrawiam i zapraszam ..pojawil się nowy post :)

szWaczka pisze...

świetna sukienka:)
taka niewinna a zarazem jednak sexi:)

VintageBELAmour pisze...

widziałam ta kieckę już na mp :) bardzo fajny blog i super stylizacje. dodaje do obs. pozdr :)

RocquelleIsLovely pisze...

Oh my!! That dress is too cute! You look amazing!

StefViol pisze...

Uroczy dekolt ;)

Say me Justine pisze...

Patrycja- na toaletke za duze biurko mamy i zle swiatlo do malowania :P Ale taki moj babski kacik powstal:)
PinkDreams - oczywiscie, ze dla Was ;)
A tak w ogole to dziekuje za komentarze i pozdrawiammmmm przegoraco z niezbyc cieplego ostatnio Bremen;):*

zeżryj mnie pisze...

rozkoszna sukienka. ps. jeśli chodzi o mieszkanie- mnie czeka to samo. wczoraj wybieraliśmy meble i o dziwo- zero zgrzytu ;)

Sophia pisze...

swietna sukienka!:)
zapraszam do mnie:)

Eve pisze...

sukienka i słodka i seksowna zarazem ;)
http://evelin86-habitatecum.blogspot.com/

Mayaa pisze...

I oczywiście także obserwuję :)

Klaudia pisze...

świetna ta sukienka a te serduszko jako dekolt świetne.!:) Super jest ta ściana.;)

Marta. pisze...

Dzięki :):):) cudowna sukienka, zauroczyła mnie całkowicie :)

Justyna pisze...

sukienka rewelacyjna! w dodatku w grochy! tez chce taka!

Aneta pisze...

Sukienka cudeńko;zwłaszcza ten dekolt jest niesamowity.

CurvesAhead pisze...

sukienka jest cudowna!zazdroszczę!

Madeleine pisze...

ślicznie, jak aniołek :-)

Marszia Es pisze...

prześliczna sukienka :)
słodko w niej wyglądasz !

vanilla_girl pisze...

śliczna sukienka, ładnie Ci w niej :) zapraszam do mnie :)

Kara pisze...

świetna kiecka, aż szkoda że już zimno jest...

joannade pisze...

kurcze ta sukienka jest zachwycająca, a ja tak nie lubie grochów! a mi sie podoba ;D hehe ;D jednak mozna czasami przelamać swoje upodobania ;)

ThatIsMe pisze...

świetna sukienka!

aaagata pisze...

wow, jestes piekna to po 1sze !
2 - obserwuje, bardzo mi sie tutaj podoba !!!!!

Strawberry Freckleface pisze...

Love your dress cut out!
strawberry freckleface

Justyna G pisze...

Absolutely love this look... pretty in polka dots <3

http://justyna-g.blogspot.com/

alice. pisze...

Świetna sukienka, bardzo Ci w niej ładnie :) O wiele ładniej Ci w naturalnym makijażu, ta czerwona szminka w innych stylizacjach jest trochę za ostra do Twojej delikatnej urody. Wnętrze również bardzo ładne. Pozdrawiam :)

Zakręcony świat Wery pisze...

cudnie tu wygladasz i pasuje ci kitka:)kucyk no:)

minipolka pisze...

Bardzoo fajna ta sukienka ... naprawde jeszcze ten motyw serduszka :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...