środa, 19 października 2011

W czerni...

Witajcie!
Dzisiaj piszę do Was z Polski, w której spędzę kilka dni, stąd też polskie znaki w końcu , od których szczerze mówiąc już się odzwyczaiłam. Niestety na miejscu deszcz mnie przywitał, a ja pakując się w pośpiechu oczywiście zapomniałam o parasolce, ale na szczęście z cukru nie jestem  :) Zdjęcia natomiast jeszcze z Bremen, główną rolę odgrywa marynarka, której krój od razu mi się spodobał! A najlepsze jest to, że znalazłam ją w sh:) Po kilku przeróbkach, typu "tu zwęż, tam przeszyj" efekt jest taki......







marynarka-sh+diy, leginsy,buty-Primark, kapelusz-TkMaxx, torebka- River Island, kołnierz- Esprit

66 komentarzy:

6roove pisze...

marynarka ma niesamowicie kobiecy fason, świetna :)

Susie pisze...

Ciekawe buty :)

Klaudia pisze...

rzeczywisćie świetna ta marynarka.;)

Cassia Q pisze...

Jedno z moich ulubionych połączeń, czerń plus panterkowy akcent:)

LongHairGirl pisze...

ślicznie :) bardzo mi się podoba ;)

Marszia Es pisze...

kołnierz świetny !

marionachic pisze...

cudna marynarka,super secik!!!

JadziulQa pisze...

bardzo ładnie ;)

Shot me out the sky pisze...

świetna marynarka! masz tak cudowne włosy, że tylko wzdycham i czuję wielką motywację do zapuszczania :)

kadik babik pisze...

łał, cudny set i fotograf uzdolniony! :)

istraa pisze...

rewelacyjnie wyglądasz!! Z klasą! Lubię zestawy w czarnej kolorystyce przełamane jednym silnym akcentem! rewelacja!

zapraszam na blog z inspiracjami:)

http://fashion-inspiration-m-style.blogspot.com/

szaroscgwiazd pisze...

wyglądasz nieziemsko! ;)

Stylonada.pl pisze...

marynarka świetna! piękny kapelusz. ja nigdy ich nie noszę, ale u innych bardzo mi się podobają. wyglądasz cudnie :)
pozdrawiam i zapraszam
MadameBijou

BeAtta pisze...

CUDNIE !! Świetny look !! :)

Sandra pisze...

Marynarka jest przecudowna! Aż mi się nagle zamarzyła taka! :)

Justyna pisze...

pięknie! tak się wyłaniasz z tej czerni :D

AdrianaAndrea pisze...

Wyglądasz obłędnie w tych czarnościach!Marynara jest cudna,ukradłabym ją Tobie he he;)

Milena Szafran pisze...

Wieeelki plus za marynarkę;) Podoba mi się! Zapraszam do siebie na bloga;) http://myslezedamrade.blogspot.com/

Kajko pisze...

zakochałam się marynarka jest przepiękna;)pozdrawiam

Unknown pisze...

Mrrrr śliczna Czarna Pantera ;-).

calima pisze...

Marynarka jest fantastyczna !! :>

kunegunda pisze...

Powiem tak - SAM SEX! Bosko wyglądasz, czerń - jeszcze tak skrojona - i panterka to prawdziwa bomba zegarowa. Cudownie!

Joooaannnn pisze...

Ta marynarka jest przecudna! Też taką chcę ;) ♥

Unknown pisze...

Jak tak patrze na Ciebie , to przypominasz mi Paris Hilton ;) To szczęściara z Ciebie że takie perełki w sh znajdujesz :)

Pozdrawiam Sobota :)

Karolina pisze...

wyglądasz świetnie, bardzo glam i jeszcze ten kapelusz super ;)

Oliwka pisze...

Wyglądasz przepięknie! Boże co za wyczucie stylu! Marynarka genialna. Jaram się twoimi włosami :D Malujesz czy rozjaśniasz?:P

Martyna. pisze...

Marynarka <33
Kochana super stylizacjaaa ! :*

nik pisze...

Super połączenie czarnych kolorów i różnych faktur! Świetny outfit.
Obserwuję!

http://nikandpic.blogspot.com/

Say me Justine pisze...

Oliwka- teraz w sumie tylko odrosty farbuje:)

Miękkie Kapcie pisze...

Rewelacja - marynarka jest cudowna, legginsy też:)

Lajna pisze...

świetny outfit ;) ja też bardzo często w pochmurny dzień zapominam parasola ;) obserwuje mam nadzieje że się odwdzięczysz, całuje ; *

Viostyle pisze...

gorgeous look my lovely!!!!<333

Arabesque pisze...

świetna marynarka ;) bardzo mi się podoba.
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

http://aaarabesque.blogspot.com/

the-blondes-pancakes-of-fashion pisze...

Wyglądasz BOSKO!!!<3

skomplikowana pisze...

seksowna stylizacja ;)

Libra pisze...

łaaa! ale Ci ślicznie! :))

pzodr xoo

...N's Life... pisze...

Rewelacyjna stylizacja :) Osobiście uwielbiam czarny kolor i szaliki w panterkę, mam ich już kilka :)
Buziaki,
N.

Estefanía Ainoza pisze...

Nice pictures!! I love it!!

cAtHeRiNeLiNe pisze...

świetna marynarka! narzutka w panterkę wygląda bosko:) całość rewelacyjna:)

covermeup pisze...

pieknie wygladasz, :)

powerpinkyx pisze...

super torba!

petite-maitresse pisze...

zestaw ciekawy jak zawsze! :)

world on high heels pisze...

Marynarka jest rewelacyjna !

Waleria (walla) pisze...

Paris Hilton (w dobrym sensie) Ładna jesteś:)

zapraszam do mnie

Anonimowy pisze...

kołnierz i kapelusz - piękne! całość jest bardzo glamour. pozdrawiam!

utkaaa pisze...

śliczna marynarka :D
zapraszam do mnie :)

Kinga pisze...

cudowne zdjęcia i śliczny kapelusz.;]
pozdrawiam i zapraszam.;)

White Weasel pisze...

podobają mi się sukienki z tego materiału ;)

Już 7 numer white weasel! Są WYNIKI konkursu na bony towarowe, sprawdź, czy wygrałeś(aś) :)
PS Prosimy o dodawanie nas do obserwujących, zrewanżujemy się :)
www.white--weasel.blogspot.com

Unknown pisze...

fantastyczna ta marynarka :) taka... ja wiem przez te szycie z tyłu 'królewska' :)

girl in heels pisze...

wow, jest super ! uwielbiam takie legginsy ! <3

SanSzu pisze...

Świetny outfit :)

Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

Wix pisze...

fajna marynarka:)

Sylwia pisze...

świetny zestaw!

- Kimbunnii - pisze...

Amazing! Love your pics and shoes!

kariekimberly.blogspot.com

Klaudia B. pisze...

bardzo ciekawy zestaw :)
pozdrawiam,
Klaudia B.

morena pisze...

fajne zdjęcia ;)

Unknown pisze...

Justine, trzymałaś ode mnie tag na blogu, więc chciałabym Cię zaprosić do zabawy w rozdawanie kolejnych pinezek - szczegóły u mnie
http://fashiondottyworld.blogspot.com/2011/10/rozdajemy-tagi.html

Little Black Dress pisze...

Świetna marynarka ! :))

Kochana zostałaś przeze mnie otagowana. Szczegóły u mnie na blogu. Zapraszam ! :))

Paul pisze...

Fajnie, dobrze zgrałaś to wszystko

Bagatelka pisze...

koniecznie muszę zaopatrzyć swoją szafę w skórzane leginsy,wyglądają rewelacyjnie!

zapraszam do mnie,u mnie parę informacji w którym biorę udział i liczę na Twój głos!:)
Zapraszam!

ramonies pisze...

Fajne połączenie faktur, choć trochę jakby za agresywne. Nie ma się do czego przyczepić, a jednak to robię, czegoś mi tu za dużo (i nie mówię o ilości elementów garderoby). Z drugiej strony strój bardzo efektowny i seksowny. Podoba mi się bransoleta i torba. I nogi:)

Hendifly pisze...

Cudnie wyglądasz! Zdecydowanie pasuje Tobie ten kapelusz;-)

PS dołączam do grona obserwatorów;-)

poppyh pisze...

Idealnie podkresla sylwetke! Cudowna ; )

Nicole pisze...

Bardzo mi się podoba:) kapelusz jest świetny:)

savin pisze...

bardzo podoba mi się Twój styl :)

Zapraszam na mój nowo powstały blog
Pozdrawiam Savin

morena pisze...

fajne zdjęcia ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...