niedziela, 27 maja 2012

Mieta z cytryna

Witajcie!
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam laczyc kolory, czasami tez eksperymentowac i probowac rozwiazan o jakich wczesniej bym nie pomyslala, ze to mozna ze soba nosic. W mojej szafie tecza sie powieksza i bardzo mnie to cieszy, bo kolorem mozemy wiele zdzialac tworzac stylizacje. Wystarczy prosty kroj, a w kolorze robi to o wiele wieksze wrazenie, zwlaszcza wiosna/latem. Nie wyobrazam sobie mojej garderoby leniej bez szalonych kolorow! 
Dzisiaj moge sie pochwalic swoja ostatnia przerobka, a mowa o spodnicy, ktora poczatkowo byla maxi, ale jedynie wtedy, kiedy nie mialam obcasow, co bardzo mnie denrwowalo i postanowilam cos z tym zrobic...i oto jest nowa/stara spodnica! 
Pozdrawiam Was goraco i przypominam o konkursie z Oasap
spodnica- sh+diy, buty- nn, torebka,bluzka- Primark, zegarek- Guess, bransoletki- Bijou Brigitte

HYPE??!!!

86 komentarzy:

Klaudia pisze...

Niesamowite kolory ;) Outfit napełniony pozytywną energią rewelacja;)

Czarna pisze...

Pięknie wyglądasz, tak wiosennie ;)


www.stylebyczarna.blogspot.com

Juliette in Wonderland- pisze...

bardzo ładny zestaw!;)

famfaramfam pisze...

ale zjawiskowa kolorystyka! ;o

pisze...

świetny zestaw! :)

agata zamorska pisze...

kobieco!!!!!!!!!!

agata zamorska pisze...

ładnie!!!!!!!!!!!

Psychicznax3 pisze...

Jej! Jakie fajne połączenie kolorów! :)
Świetnie wyglądasz ^^

marionachic pisze...

spódnica i szpilki mnie powaliły!

Domischh pisze...

Wyglądasz fantastycznie, znakomicie, przepięknie, ślicznie! Ach... brak mi słów! :) <3

Agynes pisze...

genialne połączenie kolorów, wyglądasz prześlicznie ;)

Feel and love Fashion ♥ pisze...

Wyglądasz zjawiskowo ;* ,wszystko oprócz bluzki jest przepiękne ,bluzka ma cudny kolorek ;D ,ale jej fason mi się nie podoba ;<

ideefixe pisze...

Przerobiona świetnie ;) Wyglądasz tak żywo! ;)

Justyna pisze...

piękna, moja fotograficzność to tylko złudzenie optyczne ;D Genialnie! raz, że podoba mi się kompozycja kolorów (nie tylko zestawienie), a 2- to, jak nawiązują so siebie plisy bluzki i spódnicy. Miodnie :)

bree pisze...

kopertówka <3

fashionGossipGirl pisze...

Świetny zestaw! Każdy element mi się podoba:)

deliratio pisze...

podoba mi sie spodnica

Josephine pisze...

Pięknie ! Jestem zachwycona :) I zapraszam jutro do mnie :)

Asia pisze...

Świetne połączenie kolorków!:))

SayYouDontLoveMe pisze...

pięknie wyglądasz! ;))

perfection and harmony pisze...

Piękna spódnica!!

me and you pisze...

wyglądasz zjawiskowo! piękne kolorki, świetnie ze sobą współgrają:)chcę taką bluzkę!!!:P A.

Kami1984 pisze...

Wyglądasz cudownie... Pięknie Ci w takich barwach... I te buty.. hmmm :)

MadameBijou pisze...

przed chwilą widziałam tą stylizację na modnej polce. jestem zachwycona!! wyglądasz obłędnie!!!

przy okazji chciałabym zaprosić Cię na pierwsze moje rozdanie! do wygrania pozłacana bransoletka Kelly Melu
http://www.madame-bijouxx.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-u-madamebijou.html
pozdrawiam
MadameBijou

Victorynka pisze...

Cudowne kolory,uwielbiam takie spódnice, wyglądasz pięknie;)***

Anamarija Rok pisze...

Oh wow, dear this colours really do make you pop! :) The color blocking is just amazing! :)

shoppanna pisze...

Ale kolory piękne!

Kajko pisze...

ślicznie ci w takich kolorkach:)pozdrawiam świetny zestaw:)

Angie pisze...

Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

ciornaofca pisze...

spódnica wyszła wspaniale :) i to połączenie cudo! uwielbiam ludzi, którzy nie boją sie kolorów :)

PaulinaSz pisze...

Świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz!

silhouette pisze...

you look dazzling!
love your blog!!

Be pisze...

Ooo bardzo wyraziście !

AgneseFF pisze...

Świetne połączenie kolorów!!! U mnie też spódnica została przerobiona na asymetryczną.... i się w niej zakochałam :D Wyglądasz pięknie :)

margarett pisze...

Połączenie kolorków i tkanin extra torebka jest mega mam zamiar zabrać za uszycie się takiej Pozdrawiam

www.carolin-style.blogspot.com pisze...

Justine, popadam przez Ciebie w coraz większe kompleksy ;) wygladasz cudownie bardzo mi sie podoba Twoja bluzeczka i choć za żółtym nie przepadam na Tobie wyglada on cudownie! <3 jestem Twoja najwieksza fanką :)

madzia pisze...

fajne kolory :) bardzo podoba mi się spódnica i buty :)

malamajka pisze...

Ja uwielbiam mocne kolory i łączenie ich ze sobą. Bardzo podoba mi się połączenie zielonego z żółtym. W jednym z ostatnich postów u siebie mam różową sukienkę z soczyście zielonymi butami. Wg. mnie wygląda to super.

malamajka.blogspot.com

Kitka pisze...

W takim wydaniu Cię uwielbiam! :)

Memorable pisze...

piekne kolorki!!! oj powiało latem :D jest ślicznie!!!

calima pisze...

Pięknie wyglądasz, śliczne kolory, świetna stylizacja !! :>

Gwasyneidr pisze...

kolory rewelacyjne! ślicznie wyglądasz!

zapraszam

VogueEVA pisze...

Piękna kolorystyka, powinnaś zawsze stawiać na takie żywe barwy! :)

Moja Szafa-My Little World pisze...

bluzeczka bardzo mi sie podoba :)

apteka marzenie pisze...

o matko... jakie kolory przepiękne ;) zakochałam się ;)

TearDrop pisze...

o kurcze zakochałam się w Twojej spódnicy!! jest niesamowita tak jak i cała stylizacja!;)
pozdrawiam M.

alf pisze...

polączenie kolorow jak najbardziej in! stylizacja booska!

Kill4Shoes pisze...

Ja czasami mam tak,że to moja szafa łączy kolory, dzięki którym wpadam na pomysł jakiejś stylizacji :) jak już pisałam na LB kolory piękne :))
xo Angelika

Aga.Ka pisze...

uwielbiam połączenie żółci z turkusem!

t pisze...

Nice outfit! Nice colour combination!

http://initialed.blogspot.com

Kim.Ka pisze...

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

te spódnice są super!!

letni kolor!

pamietnik-jessiki.blogspot.com pisze...

Ładnie! ; ))

Blackiv pisze...

piękne połączenie kolorów, śliczne:)

panna-patison pisze...

Wspaniałe połączenie kolorów! Uwielbiam to :)

EevvaStyle pisze...

prześliczny zestaw!

Calliforniaction. pisze...

fajne, zywe polaczenie kolorow:) poza tym daze do takiego koloru wlosow jak twoj:) p.s u mnie tez konkurs, takze jesli jestes zainteresowana, to wpadaj:)

Anastasia from Natbeesfashion pisze...

You have an amazing style!Love the yellow skirt.
I'm following you through GF, would you mind return love back?
Also I have a fabulous giveaway, dont forget to participate!
x

Cappuccino frío pisze...

nice look!!!
xoxo

cappucinofrio.blogspot.com

Fashiondoll.pl pisze...

kochana!!!! idealnie!!!! jakie kolory!!!!!!

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

pozdrawiam i zapraszam:):*:*:*:*:*

^_^ wReY and R0bbY pisze...

You're a great color mixer dear! Fabulous combination! i love the mullet skirt! Lovely look! So summery! ヅ

By the way, please stop by our blog soon and we'd love it more if we can follow each other. ت

http://fashionmoto.blogspot.com

Also, please click on the REWARDS button on the left side of our blog for you to earn points and avail the gift certificates from the merchant of your choice.

Thanks! ヅ

Lubięczerń pisze...

udala Ci się spódnica :)

Fatilicious pisze...

uroczo, modnie i kobieco :) dziękuje za przypomnienie o giveaway'u :))

Aliss pisze...

Cudowne połączenie kolorów!!! A spódnicy zazdroszczę :P

Dreamers pisze...

świetna bluzka *.*

montmartre pisze...

świetnie wszystko wygląda, piękne połączenie :) bardzo na tak!

marane175 pisze...

doskonała stylizacja, znakomita kolorystyka ;))Obserwuję ! Zapraszam do mnie ;**

Secret garden pisze...

super wyglądasz;) kolorki są śliczne;)

anitaj1999 pisze...

Świentie przerabiasz ubrania,
wyglądasz i masz świetne ubrania !
Super blog. bd obserwować . ;))

MuffinCannibal pisze...

Świetny outfit, uwielbiam takie połączenie kolorów <3

xoxo

Lolitek pisze...

o żesz! zazdroszę zdolności - spódnica wygląda CUDNIE!
xoxo

Carolyna pisze...

swietna kolorystyka. Az chce sie zyc :-)

Dziidka pisze...

Orzeźwiający outfit ! ;) Ten żółty kolor ożywia ! Spódniczka jest cudowna .

Anti.Muse pisze...

Lovely colours. Me ♥ the heels :)

Edyta Joanna pisze...

świetne połączenie kolorów:) wygląda to super:)

LaLa pisze...

ędę się powtarzać, cudne połączenie kolorów, uwielbiam takie zestawy, ponieważ nie często mozna takie zobaczyć na ulicy :)

AdrianaAndrea pisze...

OMG!Jak pięknie!:)

Veronika pisze...

Oj zakochałam się :) Stylizacja jest przecudowna !!!! Bluzka a ta spódniczka CUDO !!!!

pannaem pisze...

uwielbiam takie kolory razem i osobno :)

BluCashmere pisze...

Kocham tą spódniczkę!
liczna z Ciebie dziewczyna!
Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam cieplutko

lifestylebysam pisze...

Idealny zestaw! Piękna bluzka ;)

Mari... pisze...

Wyglądasz nieziemsko pięknie:) Cudowne kolorki:)

c-yaya pisze...

wow, przebosko wygladasz!!!! <333

utkaaa pisze...

połączenie kolorów niesamowite :) spódnica cudowna :)
Pozdrawiam Julka :)

Ola pisze...

Kolorki super! Slicznie wyglądasz!

Pattriszia pisze...

Wyglądasz przepięknie ! Kocham Twój set, a kolory w ty połączeniu są zniewalające ! Do tego Twoja uroda ! Mega ! Pozdrawiam :3

cathfashion pisze...

Idealne połączenie ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...