niedziela, 23 września 2012

cobalt coat

Witajcie!
Przyszedl czas na jesienny post, mimo ze mam dla was jeszcze mala dawke lata, ale zostawie to na nastepny raz. Po powrocie z Majorki nie mialam w ogole ochoty myslec o jesiennych zakupach i przede wszystkim o tym, ze bedzie tak zimno i do tego wszystkiego zawita deszcz :/ Coz...Takie uroki jesieni.
Po dwoch tygodniach nadszedl czas zeby zaakceptowac obecna pogode i znalezc jakies pozytywy, a co moze wtedy pomoc? Zakupy! Bo jak ostatnio uslyszalam, nie ma zlej pogody, sa tylko nieodpowiednie ubrania! Musze przyznac, ze cos w tym jest :) Tak wiec podazylam w poszukiwaniu tych odpowiednich i wrocilam do domu z pelnymi rekoma i dobrym humorem :) Powoli bede dzielic sie z wami moimi swiezynkami. Dzisiaj ze wzgledu na sloneczna pogode i rownie sloneczny nastroj pozwolilam sobie na dawke koloru. Jak wiecie czerwien jest moim numerem jeden, wiec dodalam jej troszke do mojego nowego kobaltowego plaszcza , a ze jesien jest podobno zlota, takze zlota i u mnie nie zabraklo :) 
Efekt ocencie same...
plaszcz-TUTAJ / Oasap buty- Primark, spodnie- Bershka, bluzka- Zara, zegarek- Guess, naszyjnik- H&M, koperta- sh

HYPE??!!!

105 komentarzy:

Róża Europy pisze...

Fajnie ;)
Uwielbiam Twojego bloga. Masz świetne wyczucie stylu.

Tynka (jaka-gwiazdka) pisze...

ale mega! torebka boooska <3

Say me Justine pisze...

Dziekuje <3
Takie slowa jeszcze bardziej motywuja:)
Milego wieczoru!

Agynes pisze...

Bardzo fajne połączenie dwóch wyraźnych kolorów ;)

Marzena pisze...

Fantastycznie wyglądasz :)

Annie pisze...

Super wyglądasz, fantastyczny płaszcz!:)

Aga pisze...

ślicznie :) tak na maksa kobieco :)

Addicted to fashion pisze...

Woow płaszcz jest boski, buty też!

Agnieszka (Aga) Guerrero Olesinska pisze...

Co za styl i elegancja. ten plaszcz jest cudowny!
Kisses
Aga

Check my new post
www.agasuitcase.com

Mónica C. Welton pisze...

Beautiful!
Love,
www.chicksinfeathers.co.cc

a little desire pisze...

Połączenie kobaltu z czerwienia wygląda genialnie!

marionachic pisze...

fenomenalny płaszczyk i jeszcze te czerwone dodatki mmm:)

Domischh pisze...

Dość odważne połączenie kolorystyczne ale baaardzo udane! ;)

ka milka pisze...

super zegarek ;DD

www.live-style20.blogspot.com

nowy post

Jadzia pisze...

piekny zestawik:)

zapraszam do mnie;)

http://vixen1990.blogspot.com

me and you pisze...

jestem zachwycona, płaszcz zdecydowanie skradł moje serce:) A.

Czarna pisze...

Uwielbiam Ciebie i każdy Twój zestaw :) Nie znam Ciebie osobiście, ale oglądając zdjęcia mam wrażenie, że jesteś sympatyczną osobą i bije od Ciebie niesamowicie pozytywna energia! :) Masz niesamowite wyczucie stylu, zawsze elegancko i gustownie! <3

fashionconfusion pisze...

fajnie połączony niebieski płaszczyk z czerwoną torebką :) bardzo fajnie wyglądasz.

el_martina pisze...

jakie piekny ten plaszcz!!!! podoba mi sie jego kroj!

wildberry pisze...

fajny set, ciekawe połączenie kolorów, naprawdę fajnie wyszło, ja bym powiedziała, że mega dodająco energii i chyba bardziej wiosennie :)
A botki extra!

Hard Candy pisze...

cudownie wyglądasz;)Super marynarka!

aqinimod pisze...

Ma gust i klasę kobita- bez dwóch zdań. Świetnie dobrane dwa mocne kolory - czerwień i kobalt. Niewiele trzeba żeby zachwycać !
super :)

niema pisze...

prześlicznie wyglądasz!:D

Natalie's Style pisze...

piękny kobiecy zestaw!

CuriosityKilledMyVirginity pisze...

Świetny płaszcz ;)

Feel and love Fashion ♥ pisze...

No ,no ... kolorki połączyłaś rewelacyjnie ,niby proste części garderoby ,bo mamy białą bluzke ,ciemne jeansy oraz ostre dodatki ,ale wygląda to jak najbardziej "wyszukanie" !!! Super ,baardzo mi się podoba .

PaulinaSz pisze...

Pięknie, moje ulubione kolory! Pomyślałam, że jak zobaczę, że płaszcz z primarka to chyba pęknę :)

Kajko pisze...

Ale masz Boski płaszcz!!!!

shoppanna pisze...

Idealnie wpisałaś się stylizacją w ten "surowy" klimat tego, co dookoła :) Cudny kobalcik!
pozdr.
shoppanna

BeAtta... pisze...

Ależ pięknie ! Cudowny płaszczy ! :)

Just Her Fashion pisze...

Piękny płaszcz!

Mona Franka pisze...

U Ciebie zawsze jest pieknie!!!

madzia pisze...

fajnie wyglądasz :)

Slađi pisze...

AMazing coat! I really like blue/red combo.

Sylvia pisze...

śliczny płaszczyk i fajny ten kontrast kolorów:)

SayYouDontLoveMe pisze...

płaszcz jest po prostu wspaniały!

kotylion pisze...

Cudowny płaszczyk i fajna miejscówka do zdjęć! ;)

kotylion pisze...

Cudowny płaszczyk i fajna miejscówka do zdjęć! ;)

Nowa Ja pisze...

Zachwycam się naszyjnikiem i kolorem płaszcza:)

Arianna Luisa pisze...

Love the outfit,you look so good:)

Laura pisze...

bardzo, ale to bardzo mi się podoba!!! :)

Melle lunettes pisze...

Great post !!!! Love your shoes !!

Kiss
Follow me i follow you back ;)
✿✿ http://melle-lunettes.blogspot.fr ✿✿

AdrianaAndrea pisze...

Obłędny zestaw Kochana w płaszczyku się zakochałam!:)

Sylwia pisze...

prześlicznie kochana! kolory idealnie dobrane i tak wspaniale prezentują się z Twoimi włosami, że mogłabym pisać same ochy i achy :) no i ten cudny płaszcz!

yoschimoto loves fashion pisze...

Hej:) Chciałabym poinformować Cię , że ponieważ jestem pod wrażeniem Twoja bloga, nominowałam go do VERSATILE BLOGGER AWARDS !!! :) Gratuluję :) W związku z nominacją powinnaś zamieścić post opisujący 7 rzeczy, których o Tobie nie wiemy, oraz nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem są interesujące. Nie zapomnij zamieścić również logo nagrody ;) pozdrawiam serdecznie

Anna Zam pisze...

piekny plaszcz <3 chabrowy nr 1 ;D

enourmouslycheap.blogspot.com

Justyna pisze...

Płaszczyk jest obłędny!

zeżryj mnie pisze...

płaszcz jest boski. świetny krój!

Magdalena Zych pisze...

swietne zdjecia! plaszcz jest cudowny, dobra jakosc :>?

pozdrawiam :*

czarnulaxyz pisze...

ale cudownie wyglądasz:) śliczny płaszczyk, buty, torebka i cała Ty:)

little.mermaid pisze...

Świetne połączenie ! płaszcz jest cudowny . Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

fashion-and-muffins pisze...

Swietne połączenie kolorów, nie ma się do czego przyczepić, sama bym się tak ubrała:)

Krysti pisze...

jestem pod wielkim wrazeniem!! Cudowna stylizacja!
pozdr;)

Modoweokienko pisze...

Masz rewelacyjny gust *_* Całość idealnie dopasowana . Najbardziej podobają mi się szpilki. Są wręcz cudowne ♥ .
Zapraszam do Siebie ;3
Ps : jestem nowa, więc proszę o obserwację .
+ również obserwuję *_*

http://modoweokienko.blogspot.com/

by ola pisze...

połączenie kolorów genialne i bardzo inspirujące :)

Adrianna pisze...

Kolory, zdjęcia i Ty! Rewelacyjnie wyglądasz :)

Ranim pisze...

Oh, lovely colours!!

the.perfect.disease

ciornaofca pisze...

ja pokochałam kobalt juz w lecie :) jest pięknym kolorem :)

Anonimowy pisze...

Podglądam Twojego bloga od dłuższego czasu.Masz niesamowite wyczucie smaku, pięknie komponujesz zestawy ubraniowe.Przeglądanie Twoich stylizacji to prawdziwa przyjemność i inspiracja:)

Pozdrawiam
Edyta

Say me Justine pisze...

Po dlugim dniu czekala na mnie taka mila niespodzianka w postaci waszych przemilych komentarzy. Dziekuje wam bardzo i ciesze sie, ze moja pierwsza jesienna stylizacja przypadla wam do gustu :)
Pozdrawiam!

sylawia pisze...

Aaa kobaltowy płaszczyk + te cuda z primarku! ♥ Uwielbiam!
zapraszam na KONKURS do wygrania mała czarna :)

ann pisze...

płaszczyk jest idealny! Naprawdę przepiękny;) a kobalt z czerwienią zawsze wyglądał świetnie, i tak też jest w tym przypadku!:)

Anna Jażdziewska pisze...

świetny płaszcz

www.okomody.blogspot.com

Poocahontazz pisze...

Piękny płaszcz i to połączenie;)
Obserwuję!:)i zapraszam do sb:)

soie pisze...

Oj jak mi się marzy taki prosty płaszcz w mocnym kolorze... Podbicie czerwienią idealnie. Pięknie wyglądasz :)

miwj pisze...

Wszystko jest tu piękne :)
Płaszcz jest zjawiskowy !!
Zapraszam do mnie : www.miwj.blogsppot.com

miwj pisze...

Wszystko jest tu piękne :)
Płaszcz jest zjawiskowy !!
Zapraszam do mnie : www.miwj.blogsppot.com

Turqusowa pisze...

wszystko jest idealne! ♥

MrsMargaret pisze...

czerwony+niebieski- wspaniałe połączenie!

eny pisze...

Cudownie dobrane kolory, wyglądasz fantastycznie! ;)

Queen Mother pisze...

super, jest hype też :)

Thi Lan pisze...

such a nice outfit *_* you are very beautiful! im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

xx
beauthi.blogspot.com

magdalena pisze...

wyglądasz świetnie!
cudowny płaszcz! <3

My Fashion Place pisze...

Idealnie! Zakochalam sie w tym plaszczu !!!!

intinn pisze...

świetny zestaw ! pozdrawiam :)

Street Fashion Paris pisze...

super cute!!!xxx

HoneyBunny pisze...

Wow, genialnie wygladasz! Piekny zegarek<3

montmartre pisze...

świetny zestaw! :)

tuptupek pisze...

wyglądasz genialnie!

Brzuchacz pisze...

Wyglądasz na prawdę ciekawie, takie zestawienia i prostota to zdecydowanie moje klimaty jeśli chodzi o zdjęcia. Tylko zmień nagłówek bo straszy ;)
www.abrzuchacz.blogspot.com

The-Devil-Wears pisze...

wyglądasz pięknie!!

nathalie pisze...

bardzo fajna stylizacja ;)

iv90 pisze...

Bardzo mi się podoba ;) Te czerwone akcenty są genialne i bardzo odważne :) To lubię :P

Marionetka Mody pisze...

ale genialne! uwielbiam połączenie kobaltu i czerwieni

Karolcia pisze...

ale cudownie wyglądasz :) te kolory idealnie współgraja z twoją urodą :) normalnie Ci zazdraszczam hehe :) a te szpileczki hmmmm cud mniód :)
Buziaczki

daggistr pisze...

piękny płaszczyk w genialnym kolorze <3 ! świetny look !

Agnieszka Gil pisze...

nie lubię czerwieni, za to płaszcz podoba mi się przeogromnie! ;)

Marti:* pisze...

Ależ zazdroszczę tej Majorki, cholender no! :-D Jejku ten płaszcz jest doskonały po prostu! Idealny na jesień, ta pora roku będzie cudowna w Twoim wykonaniu! <3 Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie :-*

Melody pisze...

łał jaki piękny komplecik :)
masz świetny styl, podoba mi sie.
Pozdrawiam! :)

blackberryfashion pisze...

Kolor jest niesamowity <3 Wyglądasz rewelacyjnie :)

Quintessence of Beauty pisze...

Achhh kobalt, czerwień i złoto - idealne połączenie!Wyglądasz obłędnie!

Pozdrawiamy

Kaśq. pisze...

Zjawiskowy outfit :) bardzo mi sie podoba, trafilam na twojego bloga przypadkiem i z checia dodaje do obserwowanych :P

VinciaXS pisze...

uwielbiam kobalt. niesamowicie współgra z blond włosami.

Pozdr,
vinciaxs.blogspot.com :)

Kasia Models Outfit pisze...

alez zajebisty plaszcz czad!!!!

Anonimowy pisze...

mi też bardzo podoba sie ten płaszczyk i w ogóle cała stylizacja. Kupiłam niedawno płaszcz w podobnym kolorze (może ciut ciemniejszy) i zastanawiam sie nad kolorem dodatków. Połączenie z czerwienią jest udane aczkolwiek odważne. Jakie inne kolory poradziłabyś np. na szal? Róż/ fuksja chyba też będą odważne, ale ożywią. Jakie jest Twoje zdanie? Będę wdzięczna za sugestie.

Rouquinmonde pisze...

Nie sądziłam, że połączenie kolorów w tym wydaniu będzie prezentowało się tak dobrze. Uwielbiam luźne fasony, więc moim zdaniem płaszcz prezentuje się świetnie.

KejtiPe pisze...

mam podobny plaszczyk tylko kooor pomaranczowy:)

Say me Justine pisze...

Anonimowy- pierwsze kolory, ktore przychodza mi na mysl to wlasnie czerwien, fuksja, zolc i klasyczna czern i biel.

P.S Dziekuje bardzo i pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za odpowiedź! Pozdrawiam serdecznie

Vision of a Dreamer pisze...

loving the clutch!


www.visionofadreamer.com

Karolina Magdalena Chmielewska PHOTOGRAPHY pisze...

Hej, znalazłam Cię na kreacje na topie :)

W oko wpadł mi płaszczyk. Jest piekny. Buty i kopertówka to fantastyczny pomysł :) Świetnie współgrają z płaszczukiem :) uwielbiam takie kolory i połączenia :) Strój praktycznie na każdą okazje :) Wielki PLUS dla Ciebie :)

Zapraszam do siebie, obserwuje Ciebie i zparaszam do podążania za mną :)

http://kmchphotography.blogspot.com/

Strawberry with Chocolate pisze...

ten outfit jest bardzo w moim stylu, pięknie dobrane kolory, krój marynarki i botki przecudne!!

mrs_coffee pisze...

Urzekł mnie ten płaszcz, jest bajeczny :)

Magda M pisze...

przepiekna stylizacja!!!!!

The Rubber Doll by Pepa pisze...

love this look! perfect-- ♥
therubberdoll.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...