czwartek, 10 stycznia 2013

Black & white

Witajcie!
Nie wiem jak wam, ale mi czarno-biale stylizacje nigdy sie nie znudza. Dzisiaj w kazdym badz razie czarno na bialym ;)
Natomiast wokol tej spodnicy krazylam odkad pojawila sie w sklepach, od razu przypadla mi do gustu, ale ze wczesniej postanowilam kupic sobie czarna olowkowa spodnice, darowalam sobie ja. Na szczescie czekala na mnie na przecenach i teraz zajmuje swoje zaszczytne miejsce w szafie :P 

spodnica,kolczyki- H&M, marynarka- Sheinside buty- Oasap torebka,pasek- Primark

59 komentarzy:

ka milka pisze...

pięknie!! ;]]


nowy post

WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

Ancia pisze...

pięknie:)

Aliss pisze...

śliczna spódniczka :) wyglądasz prześlicznie ♥

el_martina pisze...

idealnie! marynarka jest piekna!!!

Jadzia pisze...

ŚLICZNA MARYNARKA;)

Anna Jażdziewska pisze...

genialny outfit :)

okomody.blogspot.com

xD

A & J pisze...

idealne połączenie kolorystyczne, uwielbiam! świetna spódniczka,ale serce zabiło mi szybciej na widok marynarki:) A.

Marta pisze...

Prześliczna spódniczka :)

madzia pisze...

żakiecik jest super :)

czarnulaxyz pisze...

cudowny zestaw:) w spódniczce się zakochałam:)

betibeata pisze...

Wyglądasz prześlicznie :)bardzo lubię biało -czarne zestawy ;)Pozdrawiam

ShadowOfStyle pisze...

Rewelacyjny zestaw. Spodnica rzeczywiscie super ale marynarka jest boska. Wszystko idealnie dobrane, buty miodzio!

AngeliqueAngie-Fashion pisze...

pięknie !
spódniczkę uwielbiam :)

nieuporządkowana pisze...

Sama raczej nie wybieram czarno-białych zestawów, ale takim bym nie pogardziła :)

StrasznaSzafa pisze...

Jako namiętna butoholiczka stwierdzam: botki masz cudne! :D

Isabelle pisze...

wyglądasz świetnie :) taki styl zdecydowanie do ciebie pasuje! :)

aDancingQueen pisze...

ojej ta marynarka mnie przesladuje :D jest przepiekna, w roznych kolorach <3 ale ta czarna to istna klasyka, w ktorej wygladasz oszałamiająco :)

Karolina Kołodziej pisze...

Uwielbiam ta spódnice!!! Mam taka sama i rownież często łącze ja z czernia :) bardzo fajna marynarka, swietne ma te zamki !

Laura pisze...

dziękuję za komentarze!
Twoja stylizacja jest super- lubię czerwone usta, mam już nawet 2 sesje przygotowane gdzie mam czerwoną pomadkę, uwielbiam ten kolor :) pasuje Ci
Pozdrawiam :)

little.mermaid pisze...

Swietnie wygladasz :) rownież posiadam ta spodniczke

Marta pisze...

oj tak, ja też od razu zakochałam się w tej spódniczce, musiała być moja nawet za ostatnie pieniądze :)

passions in my style pisze...

super wygladasz ;)
obserwuje i zapraszam do mnie ;*
Pozdrawiam ciepło

famfaramfam pisze...

piękna ta spódnica, bardzo ładnie komponuje się z żakietem! ♥

Bo4Go Iphoneography of fashion pisze...

wow, super look, ja tez uwielbiam czarno- białe zestawy są ponadczasowe :)
żakiet jest boski :)
pozdrawiam

Czarna pisze...

Połączenie czerni z bielą zdecydowanie jest ponadczasowe :)

Monisia pisze...

piękna puchata spódniczka:)też lubię połączenia czerni z bielą:)masz śliczną buzię i włoski:)

Iwona pisze...

bardzo kobieco wygladasz:)

utkaaa pisze...

piękna spódniczka i żakiet!
Pozdrawiam Julka :)

ZxM Style-Squared pisze...

What a gorgeous look!!! You look so sooooo beautiful!!!:)

Runon Heels pisze...

może jesteś zainteresowana sesją? zapraszam!

Sausan Hanifah pisze...

Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

sausanhanifah.blogspot.com

Sausan Hanifah pisze...

Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

sausanhanifah.blogspot.com

Pamela Panek pisze...

świetne buty ! :)

Poppy Seed Cake pisze...

Ale piękna spódniczka :) ona jest z futerka ??

Lady Rebel pisze...

spodnica jest swietna ! fajnie, ze udalo CI sie ja kupic,w dodatku na przecenie :) cala stylizacja wyglada cudnie, mimo ze kazdy mowi ze laczac biel wylacznie z czernia zarowno w basic jak i w dodatkach to pojscie na latwizne - mniesiepodoba,wyglada ekskluzywnie : ) pozdrawiam !

Silviage pisze...

pięknie :)
zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :) silviageart.blogspot.com/2013/01/konkurs-kiss-in-rain.html

Claudina pisze...

Nice outfit!
Would you like follow each other?

pepelepu pisze...

super ! ;)

I.like.myself pisze...

po prostu pięknie!!

Fashiondoll.pl pisze...

boski pomysł na te spodnice, zapraszam do mnie u mnie wersja biało czerwona:*♥ pieknie,pozdrawiam:*

Tyśka! ;)) pisze...

Piękne botki i marynarka! ;)

różowa szminka pisze...

świetny żakiet

Fashiontainment pisze...

Żakiet śliczny i spódnica!!!
cudnie!!!

Angelops pisze...

Spódniczka jest śliczna :)
Taka wdzięczna :)

A Ty ją fajnie połączyłaś :)

Super :)

Pozdrawiam :*

My Fashion Place pisze...

śliczny żakiet!

pozdrawiam

Strawberry with Chocolate pisze...

Uwielbiam Twojego bloga!! Stylizacja jak zwykle na 5:)

http://strawberrieswithchocolate.blogspot.com/

Sulanovska pisze...

Również jestem posiadaczką tej spódniczki, ale do tej pory nie mam na nią pomysłu.
Za to Ty zestawiłaś ją fantastycznie :)
Piękna torebka! :)

Kamil Sulikowski pisze...

Wyglądasz super! Spódnica jest fenomenalna <3 Uwielbiam Twoje stylizacje <3 Super blog! obserwuję i zapraszam do mnie :)
in-the-colors.blogspot.com

Karolina K pisze...

rewelacja ! uwielbiam taki styl.

Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

czarno-to-widze.blogspot.com

Karolina K pisze...

rewelacja ! uwielbiam taki styl.

Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

czarno-to-widze.blogspot.com

lavender pisze...

spódniczka jest idealna - choć ja w zimie lubi postawić na kolory - już wystarczy, ze pogoda za oknem jest szara ;< dodaje do obserwowanych. ;)

marionachic pisze...

jestem pod wrażeniem-bardzo kobieco i sexi;)

Anna pisze...

Marynarka jest świetna! :)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz i pozdrawiam gorąco!!! :)

Amy Z pisze...

Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

AGA-KA pisze...

dzięki :) lubię takie monochromatyczne stylizacje, a botki są świetne! całość elagancka i kobieta świetnie :)

sininablog pisze...

piękna jest ta spódniczka z h&m. Chciałam ją kupić ,ale bałam się ,że będzie leżeć w szafie...i teraz żałuję ehhh
Obserwuję i pozdrawiam Sinina

Sylvia pisze...

Fajna spódniczka.

Mon Cherries pisze...

Mam tą samą spódnicę :D
Zamierzałam niebawem pokazać ją na blogu, ale teraz nie wiem czy jest sens... bo Ciebie nie przebiję! Świetnie w niej wyglądasz :)

Wszystko co mnie zachwyca pisze...

Marynarka jest przepiękna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...