środa, 25 września 2013

mint pants & white shoes

PL:   Witajcie!

Dzisiaj po raz kolejny biale buty w akcji, sa tak wygodne, ze moglabym je codziennie nosic. Tym razem w towarzystwie mietowych spodni i bialej koszuli, ktorej print mnie zauroczyl. 
Naszyjniki to moje ulubione dodatki jesli chodzi o bizuterie i nosze je niemal codziennie, ale do tej stylizacji zdecydowalam sie na kolczyki. Natomiast zloty zegarek to juz dla mnie klasyk, prawie sie z nim nie rozstaje :) 
Tak oto powstal moj codzienny look. 

DE:   Hallo!
Heute sind wieder meine weissen Schuhe im Einsatz, sie sind so bequem, dass ich sie jeden Tag tragen könnte. Diesmal in Begleitung von mintfarbener Hosen und weissem Hemd, dessen Print mich bezaubert hat. 
Halsketten sind meine Lieblingsteile, wenn es um den Schmuck geht und ich trage sie fast jeden Tag, aber zu diesem Outfit habe ich mich für die Ohrringen entschieden. Dagegen ist die goldene Uhr für mich schon ein Klassiker und ich trenne mich von ihm fast nie :)
So ist mein täglicher Look entstanden.

bluzka/ Bluse/ blouse- here (PersunMall)
spodnie/ Hose/ pants- Primark
buty/ Schuhe/ shoes- here (Chicnova)
kolczyki/ Ohrringe/ earrings- H&M
torebka/ Handtasche/ bag- here (Persunmall)
zegarek/ Uhr/ watch- Guess

62 komentarze:

keepfitandbebeauty.blogspot.com/ pisze...

świetna stylizacja:)ta koszula jest mega:)

Unknown pisze...

Spodnie mają śliczny kolor, a koszula mega wzór ! :) Uwielbiam koszule w kazdej postaci <3 dobra stylóweczka;)
Świetny blog.
Obserwuję!
Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

jooannett.blogspot.com

Bellissima pisze...

Piękna koszula!strasznie takie lubię:)

pozdrawiam!

turbanna pisze...

bardzo ładna bluzeczka, mam słabość do haftowanych ciuszków :)
pozdrawiam i zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

robaszekk pisze...

Fantastyczne połączenie kolorów i wzorów :)

Unknown pisze...

Super koszula. Bardzo fajnie podkręciłaś ją tą torebka :)

CauseLoveIt pisze...

Ta wzorzysta koszulka wygląda super! :)

Agnieszka Korzeniewska pisze...

Piękna bluzka

FlashingDiamonds.pl pisze...

Kochana butki są GENIALNE! bardzo dobry set!

Całuję

Asia pisze...

Ślicznie wyglądasz:)piękna koszula:)

Jadwiga Lis pisze...

śliczna koszula;)

Unknown pisze...

Naprawdę cudowny kolor spodni!

AdrianaAndrea pisze...

To jeden z tych zestawów o których mogę napisać, że to: " Mój - TWÓJ " ulubiony :)) Piękna kolorystyka, wszystko perfekcyjne ;*

Unknown pisze...

rewelacyjnie wyglądasz! fajny print na koszuli :):)

pozdrawiam,
http://sislovefashion.blogspot.com/

Kejt pisze...

Śliczny zestaw :)

xxvodkaxx.blogspot.com

Fashion&Makeup pisze...

zestaw jak najbardziej w moim stylu:) śliczna koszula;)

Neelisaa pisze...

Piękna koszula ;)

annaslaweta.com pisze...

Ta koszula i te spodnie...ajjjj kolejny idealny look <3 :)

Roksana Janiszewska pisze...

świetnie to skomponowałas;)ściskam i zapraszam ;)

mindy pisze...

Świetna stylizacja :)

Unknown pisze...

fajna stylizacja ;) te spodnie są meega !

Live-Style20 pisze...

śliczny look ;-)

Unknown pisze...

wygladasz przepięknie jak zwykle.Kolor spodni rewelka! Pozdrawiam

Katsuumi pisze...

Twoje buty urzekły mnie na serio :) piekna :)

Viostyle pisze...

Such a fantastic mix!You are sooo beautiful!:)

szaroscgwiazd pisze...

ale masz piękną koszulę! ;)

Kathy pisze...

bajeczna koszula! cudna!!!!

SanSzu pisze...

Świetne spodnie :-)

monafranka pisze...

Zakochałam się w Twoich spodniach:)

Izabela Leszczak pisze...

jeeejku co za cudowna koszula! uwielbiam takie ludowe motywy, wygląda klasycznie, a za razem nowocześnie w towarzystwie tych spodni i dodatków :)

Rozalia Fashion pisze...

wyglądasz przepięknie:D

Kasja pisze...

koszula jest fenomenalna!

byKAJA pisze...

mnie również zauroczył print na koszuli! super!

Unknown pisze...

Ten strój świetnie pasuje do otaczającego Cię krajobrazu ;-)
Pozdrawiam

LUNARAAY pisze...

You have such an amazing blog!
I love it!
Can we follow each other honey? :*
kisses Alexa

Karolina Małgorzata pisze...

Ładnie wyglądasz,fajny motyw na bluzeczce:)

Angela pisze...

Ale ładnie ;)

Unknown pisze...

koszula świetnie komponuje się ze spodniami :)

marionachic pisze...

matko jaka obłędna koszula,przepiękny zestaw kochana!

Unknown pisze...

pieknie wygladasz, jeszcze tak letnio :) mam ta sama torebke tylko czarna :) uwielbiam ja!

co powiesz na wzajemna obserwacje?

choineczka pisze...

świetnie wygladasz,piekne polaczenie kolorów:)

Unknown pisze...

Świetny zestaw, koszula bardzo mi się podoba - boska! :-)

Myloovelyfun pisze...

piękna stylizacja:) miętowy chyba nigdy mi się nie znudzi:) a koszula jest fantastyczna Ps. wolnej chwili bardzo zapraszam do odwiedzenia mojego bloga myloovelyfun.blogspot.com

passion et de la mode pisze...

genialny zestaw :)
buty, torebka , koszula <3

+ zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/09/anniversaire-de-mariage.html

passion et de la mode pisze...

genialny zestaw :)
buty, torebka , koszula <3

+ zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/09/anniversaire-de-mariage.html

ALENA pisze...

super :)

modanastrychu pisze...

Ach jaka cudna koszula <3

Laura pisze...

pięknie, elegancko i kobieco :)

Madllin pisze...

wielkie wow
<33

BO4GO pisze...

WOW, IDEALNIE <3

Sylwia Dolores pisze...

Koszula jest cudowna <3
kisses x
http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

Unknown pisze...

Rewelacyjny zestaw jestem pod wrażeniem!!!!

letmelook pisze...

Świetnie wyglądasz, uroczy krajobraz :)

Zapraszam do siebie, letmelook.blogspot.com.

Patrycja pisze...

super!:)
zawiało latem!:) hi hi

i ciekawa zmiana na blogu- zdj główne:) super:)

pozdrawiam

Reptilia pisze...

Piękna bluzka, zauroczyła mnie :D.

el_martina pisze...

cudownie wygladasz! kolor spodni jest piekny!!

karla226 pisze...

zachwyca mnie koszula połaczona z kolorem spodni

\ pisze...

oj tak koszula jest cudna!:) zresztą spodnie także, mimo, iż ja noszę zawsze ciemne kolor, to na Tobie ten odcień wgląda pięknie:)
ps. obserwuję;)

Anonimowy pisze...

hej,
bardzo serdecznie dziękujemy za komentarz u nas. :D
baardzo fajna stylizacja, super koszula i idealnie połączyłaś ją ze spodniami. :D super
Pozdrawiamy S&D.
www.stilettosdresses.blogspot.com

Biuro Rachunkowe Joanny Ruszczyk Sp. z o.o. pisze...

idealnie! piekne masz włosy :*

Basmilia pisze...

Piekna koszula :)

Agnes in Wonderland pisze...

Rowniez mnie zachwycila ta Twoja koszula! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...