sobota, 9 listopada 2013

white coat

PL:  Witajcie!
Dzisiaj mam dla was klasyczna stylizacje, gdzie glowna role odgrywa bialy plaszcz o prostym kroju. Takiego klasyka brakowalo w mojej szafie.
Pozdrawiam i zycze milego weekendu! :)

DE:  Hallo!
Heute habe ich für euch ein klassisches Outfit, bei dem der weiße Mantel mit dem einfachen Schnitt die Hauptrolle spielt. So ein Klassiker hat in meinem Schrank gefehlt.
Liebe Grüsse und ein schönes Wochenende! :)

plaszcz/ Mantel/ coat- here ( Persunmall )
spodnie/ Hose/ pants- H&M
torebka/ Handtasche/ bag- Primark
bluzka/ Bluse/ blouse- Zara
buty/ Schuhe/ shoes- no name
zegarek/ Uhr/ watch- Marc Jacobs

51 komentarzy:

whiteesnowprincess pisze...

Bardzo podoba mi się krój i kolor tego płaszczyka! :)

Zapraszam Cię do mnie na posta o sklepie Aupie :) http://whiteesnowprincess.blogspot.com/2013/11/aupiecom.html
Pozdrawiam,Monia

Nika pisze...

Bardzo fajna torebka i zegarek:)

petite-maitresse pisze...

przepiękna klasyka!

petite-maitresse pisze...

przepiękna klasyka!

rice and pepper blog pisze...

piękna jak zawsze :*

The-Bigwig pisze...

Super! Nie dość, że lubię tę właśnie kolorystykę, to każda rzecz z osobna podoba mi się niezmiernie. Brawo!

Pozdrawiam
The-Bigwig

Live-Style20 pisze...

cudny płaszczyk ;-))_

Weronika pisze...

Jaki piękny płaszcz! :)

Paulla pisze...

Pięknie wyglądasz. <3

Anonimowy pisze...

świetny ten płaszcz

Magda pisze...

a mnie najbardziej podobają się dodatki pod postacią koperty i zegarkiem:)

Bellissima pisze...

śliczny płaszcz!a makijaż to taka wisienka:))cudnie wyglądasz

Daria pisze...

Super wyglądasz, bardzo podoba mi się ten płaszcz :)

Lubię zaglądać do Ciebie zawsze coś ciekawego jest :)

http://www.daariaaa.com/

Unknown pisze...

Genialny płaszcz!
świetna klasyka :)

Say me Justine pisze...

Dziekuje, bardzo mi milo <3

Modaitakietam pisze...

Zestaw idealny, bardzo mi się podoba!

agasuitcase pisze...

Sliczny plaszczyk
Kisses
Aga

www.agasuitcase.com

FlashingDiamonds.pl pisze...

Kochana idealni!!! Uwielbiam Cie w bieli!!!

Całuję:*

Asia pisze...

Płaszczyk jest super:)

TynkaaBlog. pisze...

jej, jaka piekna kopertówka!

Różowa Szminka pisze...

ostatnio jestem fanką białych płaszczy

annaslaweta.com pisze...

Pięknie wwyglądasz :)) Botki i spodnie tak się zazębiły, że wyglądają jak długie kozaki :))

annaslaweta.com pisze...

Pięknie wwyglądasz :)) Botki i spodnie tak się zazębiły, że wyglądają jak długie kozaki :))

Unknown pisze...

Świetnie wyglądasz! Mistrzowski zestaw ;-)
Pozdrawiam

SanSzu pisze...

Świetny płaszcz :)

Anonimowy pisze...

Świetny płaszczyk ! :)

mindy pisze...

świetny ten płaszczyk!

Kathy pisze...

bajeczny płaszczyk :)) cudnie wyglądasz :) jak zawsze!

DaisyLine pisze...

Płaszcz i torebka są przepiękne!
Miłego weekendu,
DaisyLine

Unknown pisze...

powiem szczerze: tez brakuje mi takiego płaszcza w szafie / jest świetny / zazdroszczę

Unknown pisze...

Awesome look!
deeply in love with your white coat!

www.bstylevoyage.blogspot.com
xx

AdrianaAndrea pisze...

Jestem szczęśliwą posiadaczką czarnego, chociaż teraz jak patrzę na Twoje fotki to żałuję, że nie wzięłam białego :D
Pięknie wyglądasz :*

a little desire pisze...

Bardzo ładny klasyczny płaszcz, podoba mi się;)

Kreuję Swoje Życie pisze...

cudowna!:) wyglądasz naprawdę bardzo dobrze! mocno okryta płaszczem a tu o - bije od Ciebie seksapil, tak trzymać:)

Kajko pisze...

świetnie wyglądasz!!Płaszcz i kopertówka <3 <3 <3

Sandra pisze...

perfekcyjnie!

PiotrowskaPaulina pisze...

Szmineczka :)

Zocha-Fashion pisze...

super kopertówka i kolor pomadki :)
Pozdrawiam serdecznie
http://zocha-fashion.blogspot.com/

Unknown pisze...

klasyka :)

shiny syl pisze...

przepiękny klasyczny krój ma ten płaszcz :)

www.luznestyle.pl pisze...

Cudowny płaszczyk, uwielbiam takie białe. Wyglądasz bardzo stylowo i elegancko. Przepięknie do Ciebie pasuje czerwona pomadka.
Pozdrawiam Maya:*

angelika eM pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz ;*

marionachic pisze...

zachwycasz:)przepięknie!

jeansowy pisze...

Pięknie wyglądasz w tym płaszczu. :)
Dużo lepiej prezentuje się na Tobie, niż na zdjęciach w sklepie.

szaroscgwiazd pisze...

zachwycają mnie spodnie i ich połączenei z butami! Ten płaszcz cudownie na Tobie leży! ;)

Unknown pisze...

Fajny płaszczyk;)

WIESZ CO NOWEGO U MNIE?


ZOBACZ http://more-fashionnnn.blogspot.­com/

Rozalia Fashion pisze...

super post jak zawsze pozytywnie!
zapraszam do mnie na nowego posta
http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-heart.html
ps. klikniesz w baner persunmall na moim blogu ?

pajpeczka pisze...

AAA!Blondynka w bieli - szaał i do tego te usta czerwone! Idealnie!!!
Buźka:*

evelinya pisze...

wyglądasz bosko! uwielbiam twoje stylizacje!

IN HANDMADE DRESS pisze...

Zakochałam się w płaszczu i w torebce :D

CashmereBow pisze...

Der Mantel sieht toll aus! Ich wollte mir auch schon immer einen in Weiß holen - traue mich aber bisher nicht weil ich zu sehr Angst habe, dass er ganz schnell schmutzig wird :(
Wie ist es da bei dir? Bleibt er sauber oder zieht er chmutz magisch an?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...