niedziela, 15 grudnia 2013

pink pink pink!

PL:  Witajcie!
Dzisiaj cos dla fanek/fanow rozowego :) Musze przyznac, ze mam ostatnio mala obsesje na jego punkcie, tak jak kiedys za nim nie przepadalam, to teraz wszystko co rozowe pierwsze wpada mi w oko. Marzyl mi sie zarowno sweter jak i szpilki w tym kolorze, a wiecie, ze z butami u mnie nie jest latwo :/ Na szczescie jakims cudem udalo sie! Szpilki nie spadaja mi z nog, a sweter jet tak cieply i przyjemny jak sobie wymarzylam :) Dlatego tez serwuje wam dzisiaj podwojna dawke rozu! Co wy na to?
Pozdrawiam i zycze milego niedzielnego wieczoru ;)

DE:  Hallo ihr Lieben!

Heute ist etwas für die Fans von Rosa :) Ich muss sagen, dass ich in letzter Zeit ein bisschen von Rosa besessen bin,  früher mochte ich sie nicht so gerne, jetzt fehlt mir  sofort alles ins Auge was in Rosa ist. Ich habe sowohl von einem Pulli als auch von dem Pumps in dieser Farbe geträumt, aber wie ihr wisst, es ist nicht einfach mit den Schuhen bei mir :/ Zum Glück ist es wie durch ein Wunder gelungen! Die Schuhe fallen nicht aus meinen Füßen und der Pulli ist so warm und kuschelig wie ich es mir gewünscht habe :) Deshalb serviere ich euch heute eine doppelte Dosis von Rosa! Was sagt ihr dazu?
Liebe Grüsse und noch einen schönen Sonntagabend ;)

sweter/ Pulli / sweater- HERE (6ks)
boyfriend jeans- Mango
buty/ Schuhe/ shoes- Dressale
torebka/ Tasche/ bag- Primark
Top- Primark
kolczyki/ Ohrringe/ earrings- Arteo Bijou
zegarek/ Uhr/ watch- Guess

72 komentarze:

Live-Style20 pisze...

nice!!

new post


www.live-style20.blogspot.com

Kaja pisze...

torebka jest najlepsza :)

fashionplate1 pisze...

Świetny sweter ! :P

Weronika pisze...

ja zdecydowanie jestem jego fanką, bardzo lubię takie różowe akcenty :) super wyglądasz w tym sweterku :)

A never ending friendship pisze...

wunderschöner blog und echt tolle fotos:)) wenn du lust hast mach doch bei unserem Fotowettbewerb mit, wir würden uns riesig freuen♥
liebe grüße matea&vera
http://aneverendingfriendshipveramatea.blogspot.co.at/2013/12/weihnachtsaktion-3.html#comment-form

lamodalena pisze...

świetna całość :), sweter (trochę ciężki) jest extra!

http://lamodalena.blogspot.com/

el_martina pisze...

Piekny jest ten sweter!, kolor jest super!!

TynkaaBlog. pisze...

jaram sie <3

TynkaaBlog. pisze...

jaram sie <3

Juszes pisze...

śliczny sweterek (:

Vouguex pisze...

jeju, ten sweterek i butki jak cukierki :)

Roksana pisze...

Sweterek cudowny <3 Ten kolorek i jeszcze na pewno cieplutki :)

I love 2ndhands! pisze...

boyfriendy megaa !

angelika eM pisze...

ale masz wspaniały sweter <3

StefViol pisze...

Śliczne kolory :)

Unknown pisze...

sweter jest cudny :)

Unknown pisze...

Oddawaj szpilki!! :D

justynapolska pisze...

extra!
podoba mi się wszystko

✰ Justine ωith Ruth ✰ pisze...

My nie jesteśmy w zasadzie fankami koloru różowego w garderobie :) Natomiast trzeba przyznać, że wyglądasz w tym kolorze ZJAWISKOWO :*** jest dla Ciebie stworzony, dlatego nie dziwimy się, że lubisz i nosisz :))

Z przyjemnością OBSERWUJEMY :****

Buziaki
xo xo xo xo xo xo xo

SandM pisze...

Kochamy róż, mimo, że nie nosimy go zbyt często :)
Pięknie wyglądasz, szpilki i torebka są cudne!

Joanna Julia { Fashion4Ever.pl } pisze...

Najbardziej mi się podobają buty. Co ja na to poradzę, że jestem "shoes addiccted"? :)

Pozdr. JJ

P.S. My first giveaway: Mel by Melissa & Jane Norman London http://wp.me/p474E3-A0

Camillie Fashion pisze...

Bardzo lubie takie intensywne odcienie. Wygladasz swietnie :)

Zocha-Fashion pisze...

Róż jest dla Ciebie stworzony kochana, super wyglądasz !!!!
Pozdrawiam serdecznie
http://zocha-fashion.blogspot.com

Sanzibell pisze...

Great pictures! I like your bag!
Sarah Annabell

Valmano, Sweet Deluxe GIVEAWAY:
sanzibell by Sarah Annabell

Unknown pisze...

O jak miło się patrzy na Twoją stylizacje! Rozweseliłaś tym outfitem szarówkę na dworze ;-)
Pozdrawiam!

Tamagdaa pisze...

Za oknem szaro i buro a Ty jak cukiereczek!!!
Pięknie Ci w różu!!!

Annie pisze...

Śliczny zestaw. Uwielbiam kiedy stonowana kolorystyka jest przełamana czymś neonowym, kolorowym, co rzuca się w oczy :) Ale nie jest Ci zimno? ;p Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Genialny sweter wyglądasz w nim pięknie kolor ma fajny :)

Magda pisze...

bardzo ładny zestaw :) sweter jest świetny !

marionachic pisze...

cuuuuuuuuuuuudo!!!!

Rosalieeve pisze...

Świetny zestaw :)

Monika pisze...

Świetny blog! Wyglądasz cudownie. Sweter przepiękny!

Anonimowy pisze...

Fantastyczny sweterek.

Uwielbiam takie różowe akcenty!

Zapraszam do obserwowania!

a little desire pisze...

ślicznie wyglądasz! do twarzy Ci w tym kolorze:))

Jola K. pisze...

zauroczył mnie ten sweter!

Rupsha pisze...

Love the jeans!
Love your whole outfit. :)
-Ru
Glitter And Blush

StrawberryJuly pisze...

Ojej, jaki cudny sweter! Bardzo ładnie i tak świeżo prezentuje się na Tobie ten zestaw :)

WhoneedsChanel? pisze...

Świetny strój, troszkę nie na tą pogodę, ale sweter fantastyczny! :)

Say me Justine pisze...

Dlaczego nie na ta pogode? Ja tak bylam ubrana w ciagu dnia, nie ubieralam sie tylko do zdjec, jedynie zdjelam plaszcz. U mnie ostatnio 10 stopni na termometrze :)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

nie no kochaaana wyglądasz bosko.
zapraszam do mnie.
www.madeelajna.blogspot.com

moniqueestyle pisze...

Piękny kolor swetra<3

szaroscgwiazd pisze...

zazdroszczę swetra, bardzo! Jego połączenie z butami i spodniami świetne ♥

Lilly Marlenne pisze...

sweter jest świetny! bardzo lubię takie sploty.
kolor nie mój, ale Ty wyglądasz tak, jak moim zdaniem w różu wyglądać się powinno, żeby można było orzec, że wygląda się dobrze :)

w mojej opinii to zawsze będzie idealny kolor dla blondynek :)

pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe słowa, ale w porównaniu z Tobą ja nie wyglądam w ogóle ;P

czarnulkaa pisze...

alez boski sweter :) tez chce taki! :)

PiotrowskaPaulina pisze...

Klimat super , ślicznie wyglądasz :)

themissydi pisze...

Śliczna stylizacja :) Ten rażący różowy pięknie się komponuje z ciemnym, ponurym tłem :)
P.S. Ściana ze zdjęciami w Twoim salonie jest przepiękna:) Aż chce się mieć taką u siebie :)
Dodaję do obserwowanych koniecznie :*
Pozdrawiam :) [themissydi.blogspot.com]

Centrum stylu pisze...

Różowy sweterek jest cudowny <3

Mode Moi Sell pisze...

śliczny kolor sweterka :)
pozdrawiam :)

Be Pretty pisze...

O!
Bardzo fajny zestawik!
różowy i blondynka to dobra decyzja!
też lubię ten kolor i często na niego stawiam!!
podobają mi się również szpileczki!!
ślicznie wyglądasz!

pozdrawiam serdecznie,
Marta

www.bepretty.pl

GINA LOVES CATS pisze...

torebka, buty, jeansy WSZYSTKO MI SIĘ PODOBA. Totalnie w moim stylu outfit :)

Blog o modzie - bransoletki z ręcznym grawerem By ilo pisze...

Cudny sweter <3 pięknie wyglądasz!

Who is Mocca? Fashion Blog pisze...

Sehr schöne und stimmige Kombination! :)

Liebe Grüße,
Verena von www.whoismocca.com

Übrigens läuft meine "show your style" - Aktion noch bis zum 23.12. auf meinem Blog! Alles weitere erfährst du hier. Es würde mich sehr freuen wenn du mitmachen würdest! :)

Unknown pisze...

taaak mi też się zielona podoba najbardziej! a tutaj jakie cudowne outfity!

Lakierowniczka pisze...

Ale cudownie wyglądasz :)

Unknown pisze...

No to ja do spółki z Tobą ten różowy wielbię, jakoś taki mi podpasował :)
Świetny look :)

Yulia Sidorenko pisze...

such a lovely outfit, dear! love the colours and your stylish jeans)

please visit my blog) maybe follow? just let me know)
http://yuliasi.blogspot.ru/
keep in touch, xoxo
love, Yulia

Fashion Is Mine Passion pisze...

Świetne masz jeansy :) a w różowym Ci bardzo do twarzy :)))

Bellissima pisze...

Bardzo pozytywne zestawienie;))

Dwa Moje Bąbelki pisze...

Stylizacja super a torebka bomba :) pozdrawiam i dziekuje za odwiedzinki :)

Dwa Moje Bąbelki pisze...

stylizacja swietna a torebka bomba :) pozdrawiam i dziekuje za odwiedzinki

Secret garden pisze...

Świetny zestaw, jestem zakochana w Twoim swetrze, ma piękny krój i cudny kolor :)

pajpeczka pisze...

piękna blondi w świetnej stylizacji - pasuje Ci teeeeeeeeen róż ; )

marttfashion pisze...

oo widzę niemiecki ;) lubię ten język <3
śliczne zdjęcia ,sweterek najlepszy !
http://marttfashion.blogspot.com/

Rozalia Fashion pisze...

wszystko idealnie:D
http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/colorful-morning.html

Vali pisze...

Wow! sieht toooll aus! ich liebe so knallige Farben... ist für mich eher pink als rosa.. aber beides wäre schön ;) die Schuhen sind ein Traum!!!!!! <3

PlANTOFELEK pisze...

Prześlicznie wyglądasz. Kurcze jakiś czas temu nieznosiłam różu a teraz mam tak samo jak Ty! Ten kolor tak pięknie ożywia i dodaje energii lepiej niż kawa;)

thedressbakery pisze...

Vielen Dank für deinen Kommentar:o)
Pink steht dir wirklich gut!!
Liebste Grüße,
Kirsten

http://www.thedressbakery.blogspot.com

Unknown pisze...

Ślicznie , świetny sweterek :)
Obserwujemy ? zacznij i daj znac
Pozdrawiam :*

ALESKO pisze...

wspaniały kolor ma ten sweterek! *.*
<3

Style Junkie

Mon Cherries pisze...

Aaa rewelacyjny sweter!

Basmilia pisze...

pieknie !

Paulina Zwierzchowska pisze...

Fajowo:D Sweter jest boski:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...