niedziela, 9 marca 2014

home sweet home part II

PL: Witajcie!
Dzisiaj bedzie malo slow, a duzo zdjec ;) Ostatni post wnetrzarski byl dawno temu, a obiecalam wam kolejne, coz ostatnio nie mam za duzo czasu, ale dzisiaj postaralam sie o kolejny post z tej serii, w dodatku z moja ukochana toaletka w roli glownej. Od poczatku wiedzialam, ze chce ta z Ikei, dla mnie jest idealna, trudniej bylo znalezc odpowiedni fotel, ale tak dlugo szukalismy az znalezlismy! Nie bede sie rozpisywac, zobaczcie sami gdzie spedzam sporo czasu i czesto pisze do was posty z tego wlasnie miejsca ;)
Pozdrawiam!

Heute gibt es wenig Wörter und viele Fotos ;) Der letzte Post über Inneneinrichtung war schon vor langer Zeit und ich habe euch die nächsten versprochen. Es tut mir leid, neulich habe ich nicht so viele Zeit, aber heute habe ich mich um einen neuen Post aus der Reihe Inneneinrichtung gekümmert, in dem die Hauptrolle mein Schminktisch spielt. Von Anfang an wusste ich, dass ich den von Ikea haben will, für mich ist er perfekt, schwieriger war den passenden Sessel zu finden, aber wir haben so lange gesucht, bis wir ihn gefunden haben! Aber ich schreib nicht zu viel, guckt lieber selbst, wo ich viel Zeit verbringe und wo ich ganz oft die Posts für euch vorbereite ;)
Liebe Grüße!

sweter / Pulli / sweater- Oasap
spodnie / Hose / pants- Primark

47 komentarzy:

mindy pisze...

Ale pięknie :)

TynkaaBlog. pisze...

ale piękny pokój :)

TynkaaBlog. pisze...

ale piękny pokój :)

Unknown pisze...

Śliczne mieszkanko, fajny klimat ;-)
Kolory Twojej stylizacji boskie <3
Pozdrawiam ;-)

Unknown pisze...

Śliczne mieszkanko, fajny klimat ;-)
Kolory Twojej stylizacji boskie <3
Pozdrawiam ;-)

Natalie's Style by Natalia Grabarz pisze...

cudownie!!

FlashingDiamonds.pl pisze...

Pokój jest bajeczny i te detale w nim!

Całuję

Unknown pisze...

Bajeczne miejsce :) oczami wyobraźni widzę jak stajesz tam gotowa do wyjścia i psikasz się pięknymi Lady Million :) a przy okazji, bardzo do twarzy Ci w błękicie!

Juszes pisze...

Przepięknie! Taka toaletka to marzenie! <3

rice and pepper blog pisze...

marzy mi się taki kącik, ale po 2 sekundach wszystko turlało by się po podłodze, w ślad za kotem :D

ilonazakrzewska pisze...

fajny pokoj ;) kosmetyczke Z kokardka rowniez mam sliczna jest ;)

Stylish Blog Story pisze...

ale pięknie <3 !!

Unknown pisze...

świetna jest ta toaletka :) też planuję zakup :)

Cammy pisze...

Uwielbiam!!
<3

HelloFashion! pisze...

o jej ! jak pięknie :) Bardzo podoba mi się Twój sweterek :)

asistylee pisze...

Toaletka faktycznie idealna :) Marzenie każdej kobiety by taką mieć :) Ja obecnie jestem w poszukiwaniach mojej wymarzonej :)

Patrycja Tyszka pisze...

Ale pięknie! Też poluję na tę toaletkę!:)

Patrycja Tyszka pisze...

Ale pięknie! Też poluję na tę toaletkę!:)

Natalia Mocha pisze...

Meegga!!! Coś pięknego <3

Camillie Fashion pisze...

Zazdroszcze zapachu prady :)
Roberto cavalli mam i sobie chwale :)
Pokoik masz cudny, fajny kacik w domowym zaciszu :)

Green Diamond pisze...

Toaletka jest cudowna! W przyszłości także planuję taki zakup. Moją uwagę zwróciły również perfumy - Lady Million! Uwielbiam ten zapach :D

CONFASSION pisze...

przepiekne, przytulne miejsce

angelika eM pisze...

Masz wspaniały sweter <3 świetne zdjęcia !

nicolesophiie pisze...

Hübsches Zuhause hast du :) Sehr liebevoll eingerichtet.

Pozdrowenia,
nicole <3

www.thefashioncolada.com

BO4GO pisze...

Ale pięknie, no nie moge sie napatrzec <3

Unknown pisze...

you look amazing!! love your pink pants!
xoxo
clarice
latesttrendfashion.com/

szaroscgwiazd pisze...

fotel i Twój sweter są obłędne! ;)

Tamagdaa pisze...

Ojej jak pięknie!!!

marionachic pisze...

śliczna toaletka:)mam na nią ochotę:)

In blue jeans pisze...

Kurcze, ale pięknie masz urządzone mieszkanie! Twój sweter mi się niesamowicie podoba! <3

Kathy pisze...

ale pięknie!!! a Ty Ślicznotko pasujesz do tego wnętrza idealnie :)

Sylvia pisze...

Bardzo dziewczęcy ;)

AdrianaAndrea pisze...

Pięknie to wszystko urządziłaś <3 Walizki wpadły mi w oko :))

BravveAve pisze...

sweter i prada candy <3

Natalia pisze...

też chcę taką toaletkę! <3

Unknown pisze...

Ślicznie wygladasz:)moze obserwacja hmm:)http://ewelynn.blogspot.co.uk/

Unknown pisze...

Hi! I love your home! These photos are beutiful! :)
xx Zoe
http://lptearoom.blogspot.com/

Nadruki na koszulkach pisze...

Świetnie urządziłaś sobie ten kącik;)

Anonimowy pisze...

Cudowny pokoj! Jak dokladnie nazywa sie ta toaletka? Bo wiem ze maja nazwy kolekcji ta z jakiej jest napisz pls. thx ;*

Zoya pisze...

cudowna toaletka! piękny sweter!:*)

Fashion Is Mine Passion pisze...

Piękny masz ten swój " kącik " bardzo stylowo urządzony :))

Domischh pisze...

Ale pięknie! :)

Sylwia pisze...

Ta lampa jest genialna. Już ją widziałam na jakimś blogu i nadal nie wiem gdzie można taką dostać...?

www.stylishsideoflife.blogspot.com

Say me Justine pisze...

Sylwia- bardzo mozliwe, ze u mnie nawet widzialas, bo mam dwie takie, jedna biala a druga czarna, biala kupilam na ebay.de, a czarna w Butlers.

Pozdrawiam :)

Basmilia pisze...

Cudowne wnetrze :)

klaudiachrol pisze...

ale urocza kosmetyczka!!

http://klaudiachrol.blogspot.se/

GINA LOVES CATS pisze...

Jak gwiazda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...