czwartek, 29 października 2015

Cannes / Short Jumpsuit

PL: Witajcie!
Dzisiaj zabieram was znowu do Cannes! Chodzcie ze mna powspominac.... :)
Krotki kombinezon z dosc sporym dekoltem, idealny na lato, do niego kwieciste kimono, czarne dodatki i moje nowe ulubione okulary! To moja interpretacja czarnego kombinezonu w wersji wakacyjnej :)

DE: Hallo!
Heute nehme ich euch wieder nach Cannes mit! Denkt mit mir an die schöne Zeit zurück... :)
Ein kurzer Overall mit ziemlich großem Ausschnitt, perfekt für den Sommer, dazu habe ich ein Kimono mit Blumenmuster, schwarze Accessoire und meine neue Lieblings-Sonnenbrille kombiniert. So sieht meine Interpretation des schwarzen Overalls in einer Sommer-Version aus :)


kombinezon / jumpsuit - HERE
kimono - HERE
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Pull & Bear 
torebka / Tasche / bag - H&M
buty / Schuhe / shoes - CCC


14 komentarzy:

Sandra pisze...

Otrzymałam identyczny kombinezon i niestety na mnie nie prezentuje się równie dobrze, jak na Tobie! Ślicznie wyglądasz, znów zapragnęłam wakacji.

czarnulaxyz pisze...

przepięknie wyglądasz:)

http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

Paulina Sz pisze...

Ale piękne zdjęcia, aż się miło robi!

Sylwia VamppiV Błach pisze...

Świetny kombinezon! I to kimono! Zatęskniłam za wakacjami :)

Modern Living pisze...

Pięknie, chociaż tutaj podpatrzyłam letnie klimaty, bo za oknem już jesień w pełni! Pozdrawiam serdecznie

Adriana EmFashion pisze...

och jak chciałoby się teraz do Słoneczka! bardzo kobiecy i taki sensualny ten twój dzisiejszy strój, super się prezentujesz, pzdr!

Valery's Daily Inspiration pisze...

^_^
Jakie piękne zdjęcia! Szkoda, że do lata jeszcze czekać i czekać :(

http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

Katsuumi pisze...

Naprawdę piękne, wakacyjne zdjęcia! :) no i kombinezon śliczny :) pozdrawiam i zapraszam ;)

Eveline Bison pisze...

Ładnie Ci w takim boho stylu :) Piękne zdjęcia !

Bella_Caroll pisze...

Świetna stylówka i przepiękne zdjęcia... A te widoki !
www.bellacaroll.pl

nika88 pisze...

Piękne zdjęcia, piękna Ty i widoczki w tle :)

aknezz pisze...

Całość bardzo mi się podoba :)

Pola M. pisze...

Uu odważnie.. ale nad wodę w sam raz :)

Anonimowy pisze...

Bardzo seksownie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...