czwartek, 28 kwietnia 2016

Barcelona / Maxi skirt

PL: Witajcie po krotkiej przerwie! :)
Dzisiaj mam dla was pierwszy post z Barcelony i juz na wstepie wam powiem, ze to moje ulubione miasto, wygralo z Paryzem :P  To byl drugi raz w Barcelonie, ale juz wiem, ze nie ostatni, najchetniej kupilabym bilety i poleciala tam znowu, ale niestety czas wracac do pracy :) 
Dzisiejszy look jest dziewczecy, zwiewny i przede wszystkim wygodny, idealny na dlugie spacery. Pudrowy roz i blekit  ostatnio podbily moje serce, idealne na wiosne! :) 

DE: Hallo nach einer kurzen Pause! :)
Heute habe ich für euch den ersten Post aus Barcelona und schon am Anfang sage ich euch, dass es meine Lieblingsstadt ist, sie hat sich gegen Paris durchgesetzt :P Es war für mich das zweite mal, aber bestimmt nicht das letzte, am liebsten würde ich sofort Tickets kaufen und wieder dahin fliegen, aber es ist an der  Zeit sich wieder der Arbeit zu widmen :) 
Der heutige Look ist mädchenhaft, luftig und vor allem bequem, ideal für lange Spaziergänge. Rosa und Himmelblau haben neulich mein Herz erobert, perfekt für den Frühling! :)


spodnica / Rock / skirt - here
Top - Zara
buty / Schuhe / shoes - Oasap
torebka / Tasche / bag - Persunmall
katana / Jacke / jacket - Primark
okulary / Sonnenbrille /sunglasses - Givenchy
zegarek / Uhr / watch - Guess
chusta / Tuch / schawl - Louis Vuitton

19 komentarzy:

Lap-stajla pisze...

Hej super stylizacja. Najbardziej podoba mi się ta spódnica maxi jest urocza, i ta apaszka. Zazdroszcze wypadu do Barcelony. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

Katsuumi pisze...

Mnie się marzy wyjazd do Barcelony! A zdjęcia R E W E L A C J A, podobnie stylizacja :) pozdrawiam i zapraszam :)

Zocha-Fashion pisze...

Uwielbiam Maxi spódnice.
Niestety jestem dość niskiego wzrostu i kiepsko na mnie one wyglądają.
Ty za to super w niej wyglądasz.
Perfekcyjnie wszystko ze sobą połączyłaś :)

Pozdrawiam Zocha
http://www.zocha-fashion.pl/

WiolaKucharska pisze...

Wyglądasz PRZEPIĘKNIE! :) zazdroszczę Ci wakacji, nigdy nei byłam w Barcelonie, za to wiem że kiedyś odwiedzę to miejsce :)

Skyeenika pisze...

Jak pięknie i słonecznie. :) Zestaw śliczny, taka delikatna kolorystyka zawsze wygląda świetnie. :)

Modaitakietam pisze...

Piękna i kobieca!!!

Say me Justine pisze...

Dziekuje <3
Polecam wam naprawde warto :)
Zocha-Fashion- ja tez jestem niska ;)

MERI WILD pisze...

Ale pięknie! Uwielbiam Barcelonę <3

MERI WILD BLOG

Katta pisze...

WOw <3

xthy pisze...

Wyglądasz przpeiękni !<3
http://xthy.blogspot.com/

Kasia Koniakowska pisze...

oh jak pięknie i ta śliczna spódnica maxi Wow po prostu rewelacja ;)
Mój blog kasiakoniakowska

Moda jest Kobietą pisze...

Wyglądasz cudownie, delikatnie i kobieco :)
Spódnica jest świetna.

justynapolska pisze...

I te piękne widoki❤️

Unknown pisze...

Przepiękne zdjęcia! I Ty na nich - taka promienna i delikatna. SUPER!

Angela pisze...

Pięknie wyglądasz! :)

stylvena pisze...

Piękne miejsce. Pozdrawiam ;).

Nippi pisze...

Prześliczna letnia i zwiewna stylizacja, bardzo mi się ona podoba :)

lookofmermaid pisze...

Ślicznie!!! Delikatnie i zwiewnie. Tak wygląda lato <3

Unknown pisze...

Ślicznie wyglądasz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...