niedziela, 11 grudnia 2016

Christmas Inspirations

PL: Witajcie!
Jak wasze przygotowania do Swiat? Ja jestem wlasnie w trakcie ozdabiania choinki i domu i musze wam powiedziec, ze uwielbiam ten czas! Co roku kupuje cos nowego do mieszkania i za kazdym razem sprawia mi to ogromna przyjemnosc. Dzisiaj mam dla was kilka moich ulubionych inspiracji :)

DE: Hallo!
Wie weit seid ihr mit euren Weihnachstvorbereitungen? Ich bin gerade dabei meinen Weihnachtsbaum und Haus zu schmucken und ich muss sagen, dass ich diese Zeit seeehr mag! Jedes Jahr kaufe ich etwas neues für zu Hause und jedes mal macht es mir viel Spaß. Heute habe ich für euch ein paar meiner Lieblingsinspirationen vorbereitet :) 

(Photos: Pinterest&Stylowi.pl)









5 komentarzy:

Magda Aftyka pisze...

a ja troszke ozdobiłam dom i wczoraj upiekłam pierniczki :-)

Modaitakietam pisze...

Fajne inspiracje KOchana!

Zocha-Fashion pisze...


Fajne inspiracje na ozdoby świąteczne:)

Pozdrawiam Zocha
http://www.zocha-fashion.pl/

Ev DAILY pisze...

Bardzo inspirujący post! ;)

I am Allexandra pisze...

Przepiękne te inspiracje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...