wtorek, 30 maja 2017

Italian lemons

PL: Witajcie!
Od jakiegos czasu marzyla mi sie podroz na wybrzeze Amalfi i w tym roku postanowilam, ze sie tam wybierzemy, taki urodzinowy prezent ode mnie dla samej siebie :) Do tego maj jest idealnym miesiacem na taka podroz, temperatury nie sa za wysokie, okolo 25 stopni, wiec mozna nie tylko lezec na plazy, ale takze wybrac sie na zwiedzanie!
Dzisiaj jednak skoncentrujemy sie na stylizacji, jak zobaczylam ta sukienke to od razu pomyslalam sobie "Amalfi", bo nie wiem czy wiecie, ale cytryny sa symbolem calego wybrzeza, wszedzie je znajdziemy i to w roznej formie, jako sorbet, likier czy tez na pmiatkach sprzedawanych na kazdym rogu.  Zamowilam ja przez internet i doszla dzien przed wylotem, mialam farta! :P
Mam nadzieje, ze spodobaja wam sie zdjecia, ja uwielbiam te widoki <3 Zapraszam was tez na moj Instagram, gdzie jest ich jeszcze wiecej :)

DE: Hallo!
Seit einiger Zeit träume ich von einer Reise an die Amalfiküste und dieses Jahr habe ich mir vorgenommen dahin zu fahren, so ein Geburtstagsgeschenk von mir an mich selbst :) Außerdem ist Mai der perfekte Monat für so eine Reise, die Temperaturen sind nicht zu hoch, ca. 25 Grad, also man kann nicht nur am Strand liegen, aber auch herumreisen!
Heute konzentrieren wir uns aber auf dem Look, als ich dieses Kleid sah, dachte ich mir "Amalfi", ich weiß nicht, ob ihr es wisst, aber Zitronen sind ein Symbol der Küste, man kann sie überall in verschiedener Form finden, als Sorbet, Likör oder auf Souvenirs, die an jeder Ecke verkauft werden. Ich habe das per Internet bestellt und es kam ein Tag vor dem Abflug, ich hatte Glück! :P 
Ich hoffe, dass die Fotos euch gefallen, ich liebe diese Ausblicke <3 Wenn ihr mehr sehen möchtet, schaut mal auf mein Instagram vorbei :)
sukienka / Kleid / dress - HERE
buty / Schuhe / shoes - Pull & Bear
kolczyki / Ohrringe / earrings - Mango
koszyk / Korb / bag - H&M
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Ray-Ban
zegarek / Uhr / watch - Michael Kors


15 komentarzy:

Unknown pisze...

you look lovely!
Amazing pics!

www.bstylevoyage.blogspot.com

MADAME LIPSTICK pisze...

Ale piękne zdjęcia! I jaka cudowna sukienka!!!

Ev DAILY pisze...

Cudowna sukienka <3

Anonimowy pisze...

Wow, das Kleid ist ja der Hammer! der Schnitt ist ja absolut genial. Da muss ich gleich mal online schauen :-*

viele liebe Grüße
Melanie / www.goldzeitblog.de

Nieco Starsza Dziewczyna pisze...

Ależ pięknie to wszystko wygląda !

Nippi pisze...

cudne zdjęcia <3

bejbix pisze...

Oj zazdroszczę... :) Chce się tam być. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

jagglam pisze...

Wyglądasz cudownie! ta sukienka od razy na myśl przynosi mi wakacje ;) świetnie wszystko ze sobą połączyłaś ;)
Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
www.jagglam.blogspot.com

Fashion&Makeup pisze...

wyglądasz przepięknie:)

JustCleo pisze...

Jaka cudowna sukienka!! I torba<3
Pięknie jest, i tło do zdjęć i sam strój powalają!:)

www.justcleo.pl

MERI WILD pisze...

Cudne miejsce, zdjęcia i stylizacja! Perfecto! :)))

MERI WILD BLOG

Secret_style pisze...

I teraz żałuję, że jej nie zamówiłam grrrrrrr !
przyglądałam się jej ze sto razy, bo te cytryny tak mnie kusiły, a wybralam ostatecznie co innego :/

Fantastycznie wyglądasz !
cZasem trzeba się rozpieszczać takimi prezentami :) hihihihi

niesamowite widoki wow <3

OF SIMPLE THINGS pisze...

Cudownie wyglądasz! Piękne miejsca i samej marzy mi się tam wybrać :) Buziaki!

www.makesitsimple.com

Patrycja Tyszka pisze...

Cudnie wyglądasz! :)

babyonlinedress pisze...

Sehr sehr schöne Kleid.http://www.babyonlinedress.de/s/ballkleider-82.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...