niedziela, 21 stycznia 2018

Maxi Dress

PL: Witajcie!
Nowy rok zaczal sie bardzo pozytywnie dla mnie, mam nadzieje, ze dla was rowniez :)
Po krotkiej przerwie czas wrocic do wirtualnego swiata ;) Tym razem mam dla was stylizacje z sukienka maxi w roli glownej, ktora nie tylko latem mozna nosic, w chlodne dni tez sie super sprawdza!

DE: Hallo!
Das neue Jahr hat sehr positiv für mich begonnen, ich hoffe für euch auch :)
Nach einer kurzen Pause ist es Zeit zur virtuellen Welt zurückzukehren ;) Diesmal habe ich für euch ein Outfit, wo die Hauptrolle das Maxikleid spielt, das man nicht nur im Sommer tragen kann, sondern auch an kalten Tagen.


sukienka /Kleid / dress - HERE
futro / Jacke / jacket - Milanoo
czapka / Mütze / cap - HERE
kolczyki / Ohrringe / earrings - H&M
buty / Schuhe / shoes - Guess
torebka / Tasche / bag - Gucci
zegarek / Uhr / watch - Michael Kors

14 komentarzy:

Ev DAILY pisze...

Perfekcyjnie :)

Jo’s Closet pisze...

Przpiękna sukienka i oczywiście torebka :)
Całusy, Jo
http://joscloset.blogspot.com

Nieco Starsza Dziewczyna pisze...

Połączenie kudłatej kurtki i zwiewenej sukienki wyszło perfekcyjnie.

Katsuumi pisze...

Wszystko pieknie zestawione, ale to sukienka moim zdaniem gra tu glowna role :) pozdrawiam i zapraszam :)

Klaudia pisze...

A ja nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy. Co robisz, że są takie zdrowe i tak pięknie wyglądają?

Say me Justine pisze...

Klaudia- powaznie? :) a ja na nie narzekam ;) Moj ulubiony szampon i odzywka to seria Loreal Elvital Total Repair, a poza tym uzywam olejek arganowy na koncowki wlosow i przed suszeniem spray ochronny przed wysoka temperatura, ale mysle, ze najwiecej zdzialala moja nowa prostownica z ghd, jest naprawde warta swojej ceny, wlosy staja sie miekkie po prostowaniu, a nie przsuszone i sztywne.
Pozdrawiam :)

Maddllenn pisze...

Klasa! Piękna :)

Modaitakietam pisze...

WYglądasz idealnie Justynko!

angelika eM pisze...

genialna stylizacja !

wearona pisze...

Idealna stylizacja!!
Zajrzyj do mnie bo jestem ciekawa opini
https://wearona.blogspot.com/?m=1

Sandra pisze...

Jak pięknie!!

Unknown pisze...

Genialna sukienka! A ta torebke chyba sama musze sobie kupic :)

Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

1 pisze...

Great article from great guy ^_^
Cover Up Tattoo

Ala Anigacz pisze...

przepiękna jest ta sukienka! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...