czwartek, 10 maja 2018

My dream shoes - Jimmy Choo

PL: Witajcie!
Kazdy chyba wie, ze kobiety uwielbiaja buty i torebki, ja w tym wypadku nie jestem wyjatkiem! Od dawna marzyly mi sie zlote, idealnie wyprofilowane, skorzane sandaly Jimmy Choo. Zwlaszcza, ze sa dostepne takie mini rozmiary, ktore ja potrzebuje! Juz o jakiegos czasu stawiam na jakosc, a nie na ilosc, ciezko znalezc mi buty, ktore idealnie leza, a te sa wrecz stworzone na moje male stopy, postaowilam wiec zrobic selekcje w mojej szafie i buty, ktorych juz kilka sezonow nie nosilam sprzedac albo oddac na Czerwony Krzyz, bo nie ma sensu ich trzymac w szafie. Wam rowniez polecam takie porzadki :) Moze tez sie zdarzyc, ze znajdziecie perelki, o ktorych juz dawno zapomnialyscie ;)

DE: Hallo!
Jeder weiß, dass Frauen Taschen und Schuhe lieben, ich bin keine Ausnahme in diesem Fall! Seit Langem träume ich von goldenen, perfekt geformten, Ledersandalen von Jimmy Choo. Besonders, weil sie auch so mini Größen anbieten, die ich brauche! Schon seit einiger Zeit setzte ich auf Qualität und nicht auf dieMenge, es ist schwer für mich Schuhe zu finden, die perfekt passen und die sind wie für mich gemacht! Ich habe mich entschieden meinen Schuhschrank auszumisten und Schuhe, die ich seit ein paar Saisons nicht mehr getragen habe zu verkaufen oder für das Rote Kreuz abzugeben, das macht kein Sinn sie im Schrank aufzubewahren. Ich empfehle euch auch den Schrank zu durchsuchen und schauen, was ihr wirklich braucht und was ihr entsorgen könnt, vielleicht findet ihr dabei Schätze, die ihr schon vergesen habt ;)  


Kimono - HERE
Top - H&M
Jeans - Primark
pasek / Gürtel / belt - Ralph Lauren
torebka / Tasche / bag - Mango
naszyjnik / Kette / necklace - Michael Kors
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Givenchy
kolczyki / Ohrringe / earrings - H&M
zegarek / Uhr / watch - Michael Kors
buty / Schuhe / shoes - Jimmy Choo


4 komentarze:

Ev DAILY pisze...

Pięknie wyglądasz ;)

Jo’s Closet pisze...

świetna stylizacja, kimono bardzo ładnie się komponuje w całość :)

xthy pisze...

Wyglądasz fantastycznie <3
cudowny look
https://xthy.blogspot.com/

MERI WILD pisze...

Przepiękne te buty! Pięknie wyglądasz! <3

MERI WILD BLOG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...