czwartek, 28 listopada 2019

Autumn Look

PL: Witajcie!
Jesien powoli dobiega konca, ale mimo wszystko wracam do was z jesienna stylizacja ;)
Nie jestem fanka tej pory roku, ale zdarzaja sie tez piekne dni, takie jak na przyklad ten, kiedy robilismy te zdjecia, prawdziwa zlota jesien <3
W mojej szafie dominuja chyba letnie sukienki, dlatego tez staram sie jak najdluzej je nosic, super sprawdzaja sie w polaczeniu z grubym kardiganem! Uwielbiam to moje ogromne swetrzysko :)

DE: Hallo!
Der Herbst neigt sich schon dem Ende, aber trotzdem komme ich zu euch mit einem Herbstlook zurück :) Ich bin kein Fan von der Jahreszeit, aber es gibt auch schöne Tage, wie zum Beispier der, an dem wir diese Bilder gemacht haben, ein echter goldener Herbst <3 
In meinem Schrank dominieren wahrscheinlich Sommerkleider, deswegen versuche ich sie möglichst lange zu tragen. Man kann sie gut mit einer dicken Strickjacke kombinieren! Ich lieben meinen riesigen Kuschelpullover :) 


sukienka / Kleid / dress - HERE
kardigan / Cardigan - HERE
buty / Schuhe / shoes - Pull & Bear
torebka / Tasche / bag - Coccinelle 




2 komentarze:

Maria pisze...

Wow! Świetne zdjęcia, doskonałe połączenie koloru butów i swetra. Widać dbałość o najmniejsze detale :)

Doganiam Motyle pisze...

Piękny sweterek.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...