niedziela, 23 kwietnia 2017

Dream Bag

PL: Witajcie!
Kto moj Instagram sledzi wie, ze niedawno zdecydowalam sie kupic moja wymarzona torebke Gucci, czarna, klasyczna, pasujaca niemal do kazdej stylizacji. Wybralam model sredniej wielkosci i moim zdaniem jest to idealny rozmiar, pomiesci wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy, a zarazem jest bardzo zgrabna. W ogole jestem fanka malych torebek, moze dlatego, ze sama nie jestem wysoka i wielkie shoppery nie pasuja po prostu do mnie.
Kolejna rzecza, ktora wam dzisiaj po raz pierwszy pokaze jest pasiasta bluzka z odkrytymi ramionami, to nie pierwsza bluzka o tym fasonie w mojej szafie, ale moglabym ich miec bez konca, uwielbiam je! Ten trend towarzyszy nam od ubieglego lata i nie zapowiada sie na to, zeby mialo sie cos w tym przapdku zmienic, dlatego dziewczyny kupujcie bluzki o tym fasonie, sa cudne! :) 
Pozdrawiam!

DE: Hallo!
Diejenigen, die mir auf Instagram folgen wissen, dass ich mich vor kurzem entschieden habe, meine Traumtasche von Gucci zu kaufen,schwarz, klassisch, passend zu fast allen Looks. Ich habe das mittelgroße Modell ausgewählt und meiner Meinung nach ist es eine perfekte Größe, alle wichtigsten Sachen passen rein, und gleichzeitig ist sie sehr kompakt. Ich bin allgemein ein Fan von kleinen Taschen, vielleicht deswegen, weil ich selbst nicht groß bin und große Shopper einfach zu mir nicht passen.
Die nächste Sache, die ich euch heute zum ersten mal zeige ist eine gestreifte Carmenbluse , das ist nicht die erste in meinem Schrank, aber ich könnte schulterfreie Blusen ohne Ende haben, ich liebe sie! Dieser Trend begleitet uns schon seit dem letzten Sommer und es sieht nicht so aus, dass es sich bald ändern soll, also Mädels, kauft Carmenblusen, sie sind wunderschön! :)
Liebe Größe!

Ostatnio moja slabosc - delikatna bizuteria <3  Znajdziecie ja tutaj --> KLIK

Neulich habe ich eine Schwäche für einen zarten Schmuck <3  Ihr findet es hier --> click

bluzka / Bluse / blouse - HERE
spodnie / Hose / pants - Primark
bransoletki / Armbänder / bracelets - HERE
naszyjniki / Ketten / necklaces - HERE
pierscionek / Ring / ring - YES
buty / Schuhe / shoes - HERE
torebka / Tasche / bag - Gucci
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Dolce & Gabbana

23 komentarze:

Lilly Marlenne pisze...

Ta bluzka jest genialna!
Zdecydowanie robi wrażenie!

Ev DAILY pisze...

Pięknie <3

Dalwi Szyje pisze...

Świetna torebka, mnie ostatnio kusi pasek Gucci.

Dalwi Szyje pisze...

Świetna torebka, mnie ostatnio kusi pasek Gucci.

Say me Justine pisze...

Dalwi Szyje - paski tez sa swietne! Klasyki na cale zycie ;)

bejbix pisze...

Zazdroszczę torebki :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

Modaitakietam pisze...

Świetny look, torebka i bluzka genialne, torebki dodatkowo zazdroszczę jak diabli :)

Worldfashionstyleeve.pl pisze...

piękna koszula! :)

Nieco Starsza Dziewczyna pisze...

Naprawdę piękna stylizacja. Klasa .

Ewa R pisze...

Pięknie! Bardzo ładna ta bluzka. Ja jeszcze nie mam tego fasonu. Muszę nad tym pomyśleć, bo bardzo mi się ta bluzka.

Nippi pisze...

bluzka jest super !

Valery's Daily Inspiration pisze...

Biżuuuu ! Lubię minimalistyczne bransoletki jak u Ciebie!

monafranka pisze...

Uwielbiam Twoje stylówY!

DaisyLine pisze...

Śliczny top i bardzo udany look.
Miłego dnia, DaisyLine

Mrs. Blueberry pisze...

Piękna i urzekająca jak zwykle :D

Say me Justine pisze...

Dziekuje kochane <3

Sandra pisze...

Super! :))

agnesssja pisze...

Wow! Cudowne połączenie. Pięknie wyglądasz :*

agnesssja.blogspot.com

Tijana pisze...

beautiful post :)
kisses :)

http://itsmetijana.blogspot.rs/

Secret_style pisze...

Ja mega się cieszę, że ten trend z ubiegłego roku ponownie wiedzie prym- a nawet gdyby już nie wiódł, to i tak pewnie nadal nosilabym te bluzki, bo są świetne!
Twoj fason jest fantastyczny ! :) mega oryginalny, bardzo mi się podoba <3

Leyraa pisze...

Zakochałam się w tej bransoletce :) Muszę ją mieć! :D

exality pisze...

super stylizacja! ja też lubię takie małe torebki :)

MERI WILD pisze...

Cudnie wyglądasz, a torebka to marzenie! <3

MERI WILD BLOG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...