sobota, 29 kwietnia 2017

Parisian

PL: Witajcie!
Dzisiaj na blogu zagosci troche francuskiego szyku :) Berety i paski kojarza mi sie z Paryzem, widzac ta kombinacje od razu wracam wspomnieniami do tego pieknego miasta... <3


DE: Hallo!
Heute gibt es ein bisschen französischen Schick :) Baskenmützen und Streifen erinnern mich an Paris, wenn ich diese Kombination sehe, kehre ich in den Gedanken in diese wunderschöne Stadt zurück... <3

make-up & hair: Ganna Vaske

beret / Baskenmütze / beret - HERE
sweter / Pulli / sweater - Primark
spodnica / Rock / skirt - Sammydress
buty / Schuhe / shoes - Zara
torebka / Tasche / bag - HERE
plaszcz / Maantel / coat - HERE
zegarek / Uhr / watch - Guess
kolczyki / Ohrringe / earrings - H&M



15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wow, du siehst fantastisch aus! Der Look steht dir. Deine Haare sehen klasse aus. Ich mag deinen Look sehr :-*

viele liebe Grüße
Melanie / www.goldzeitblog.de

Lilly Marlenne pisze...

Przepiękne zdjęcia, śliczna całość!

Eveline pisze...

zachwycasz;)
pozdrawiam cieplutko :))
woman-with-class.blogspot.com

LadyMademoiselle.pl pisze...

Świetny zestaw:) Szczególnie podoba mi się sweterek,pozdrawiam:)
http://www.ladymademoiselle.pl/

bejbix pisze...

Kurde... nie mam się do czego przyczepić... klasa. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

Katsuumi pisze...

Totalnie klimatyczny zestaw, mega mi sie podoba ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

BAMBI BOHO pisze...

całość skradła moje serce!

Ev DAILY pisze...

Świetna stylizacja ;)

Unknown pisze...

Uwielbiam tego typu spódnice!
Całość mega! Zachwycasz:*

Unknown pisze...

:*

Nippi pisze...

Niesamowicie podoba mi się stylizacja w tym stylu, idealnie pasuje do Twojej urody, zachwyciłaś mnie w tym wydniu ;)

Mrs. Blueberry pisze...

Obłędna stylizacja :D Czarująco wyglądasz :D

ClaudiaMorningstar pisze...

Świetna stylizacja! Zakochałam się zarówno w bluzce jak i w spódnicy.

stylstynka pisze...

WOW! Genialna stylizacja ♥
Wszystko tutaj idealnie ze sobą współgra i jest pełne niewymuszonej nonszalancji :)

Paula pisze...

cudne zdjęcia !! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...